hvkk Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 er eg den eneste som har problemer med siden til udir? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_110531 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 vi fikk beskjed at ordprogrammene ( ink word retting) blir avinstallert/fjernet.. 1 Lenke til kommentar
Bens Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Kaketorsdag<3 sa han skulle legge ut når han var ferdig! regner med at det blir i ettermiddag/kveld! ER DET NOEN SOM HAR TYDET DEL 2?... skjønner ikke bæret! hjelp! Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 De sier at de skal fjerne det, men det gjør de ikke. Om de gjør det i såfall så tar du bare med en egen innstalasjons fil. Lenke til kommentar
MKL Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 vi fikk beskjed at ordprogrammene ( ink word retting) blir avinstallert/fjernet.. whuut? Vi får lov til å ha på stavekontroll ^^ Får dere ha med minnepenn istedet for å skrive ut alle notater osv? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Eller har det installert på minnepennen og kjører det fra den Vi får lov til å ta med minnepenner Alttså, med alle dokumenter og forbredelsesgreier. Trenger ikke å ta med noe papir vi, men det skal da jeg gjøre.. Endret 18. mai 2011 av Crazyjoey 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Vi kan jo ha med alle IKKEKOMMUNISERENDE HJELPEMIDLER. Da må jo stavekontroll være lov? Endret 18. mai 2011 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Inaktivbruker_110531 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 nei.. vi får ikke lov........... ikke til minnepenn eller stavekontroll.. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_110531 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 har valgt part a. noen som har stikkord til det ( og eller part b?) eksamen imorgen! Lenke til kommentar
Xito Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Vi får bruke innebygde retteprogrammet til Word, selv om det bare virker på en del av PC'ene som jeg ikke syns blir rettferdig for de som ikke kan å fikse det, men vi får ikke ha med minnepinne. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 nei.. vi får ikke lov........... ikke til minnepenn eller stavekontroll.. what? Vilken skole er det du går på? Har aldri hørt på maken, stavekontroll BØR være lov, har vært det på tidligere eksamen gjennom årene her på skolen... Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Til dere som mener at dere ikke får lov til og ha stavekontroll eller minnepenn, alt av regler og kriterier rundt eksamen ligger ute på nettet/ i visse bøker. Alt står i lærerplanen. jeg har eid 3 lærere allerede i dag, de han ingen argumenter som er gode nok til og slippe unna. Har kommet et stykke på det heftet jeg lager til oss/meg/andre forumbrukere, men jeg skulle gjerne hatt litt hjelp til og vite hva annet jeg skal ha inn på heftet der. Det jeg har til nå: - Notater, Page 1 - Idioms/ordtak, Page 2 - Linking Words, Page 3 - Lærervurdering, Page 4 - Mine egne tanker Lenke til kommentar
Devil95 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 noen andre som sliter med å komme inn på forberedelsessidene? 2 Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Vi har fått beskjed fra udir, serverne er ustabile og problemet jobbes med. Løsningen til nå er at man må logge inn flere ganger. Selv om de fleste har vært idioter nok til at de ikke har lagret sidene som en PDF.. ;-) Lenke til kommentar
Bens Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Til dere som mener at dere ikke får lov til og ha stavekontroll eller minnepenn, alt av regler og kriterier rundt eksamen ligger ute på nettet/ i visse bøker. Alt står i lærerplanen. jeg har eid 3 lærere allerede i dag, de han ingen argumenter som er gode nok til og slippe unna. Har kommet et stykke på det heftet jeg lager til oss/meg/andre forumbrukere, men jeg skulle gjerne hatt litt hjelp til og vite hva annet jeg skal ha inn på heftet der. Det jeg har til nå: - Notater, Page 1 - Idioms/ordtak, Page 2 - Linking Words, Page 3 - Lærervurdering, Page 4 - Mine egne tanker Gjerne en tyding av Del B! good job! Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 For de som sliter litt med hvordan ting skrives på engelsk. så kan da du vell ta deg ei runde med gaming ? XD Lenke til kommentar
MKL Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Til dere som mener at dere ikke får lov til og ha stavekontroll eller minnepenn, alt av regler og kriterier rundt eksamen ligger ute på nettet/ i visse bøker. Alt står i lærerplanen. jeg har eid 3 lærere allerede i dag, de han ingen argumenter som er gode nok til og slippe unna. Har kommet et stykke på det heftet jeg lager til oss/meg/andre forumbrukere, men jeg skulle gjerne hatt litt hjelp til og vite hva annet jeg skal ha inn på heftet der. Det jeg har til nå: - Notater, Page 1 - Idioms/ordtak, Page 2 - Linking Words, Page 3 - Lærervurdering, Page 4 - Mine egne tanker Når du har skrevet notater, mener du notater fra heftet? Det hadde hvertfall vært veldig nyttig! Supert at du lager et hefte, tnx Lenke til kommentar
Bens Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 For de som sliter litt med hvordan ting skrives på engelsk. så kan da du vell ta deg ei runde med gaming ? XD Useriøst. 3 Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Det er notater/uthevende stikkord/tolkelser fra heftet ja Lenke til kommentar
Slusher Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Til dere som mener at dere ikke får lov til og ha stavekontroll eller minnepenn, alt av regler og kriterier rundt eksamen ligger ute på nettet/ i visse bøker. Alt står i lærerplanen. jeg har eid 3 lærere allerede i dag, de han ingen argumenter som er gode nok til og slippe unna. Har kommet et stykke på det heftet jeg lager til oss/meg/andre forumbrukere, men jeg skulle gjerne hatt litt hjelp til og vite hva annet jeg skal ha inn på heftet der. Det jeg har til nå: - Notater, Page 1 - Idioms/ordtak, Page 2 - Linking Words, Page 3 - Lærervurdering, Page 4 - Mine egne tanker Når du har skrevet notater, mener du notater fra heftet? Det hadde hvertfall vært veldig nyttig! Supert at du lager et hefte, tnx Hvor/når finner jeg heftet? Good thing going there ;o) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå