elba95 Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Er det ingen andre her som har tenkt til å velge A3?? Lenke til kommentar
janhah Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg tror jeg skal velge a3, mest fordi jeg synes at den passer best for meg, og fordi jeg synes den er lettest å skrive om Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg er usikker ettersom jeg ikke har fått nok info føler jeg. Hvis jeg velger A3, hva er da greia? Skal jeg ta hensyn til alle tekstene som står i A3 og besvar noen spørsmål på eksamensagen ? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Du velger enten A1, A2 eller A3. Du fordyper deg i den du har valgt, og driter i de to andre. Når du kommer på eksamen for du mest sannsynlig et par oppgaver som du skal knytte opp til noe i den delen du har valgt. Part B er det du skal bruke til langsvarsoppgaven. Lenke til kommentar
Atrit Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Kom opp i engelsk jeg osgå, så da er det vel bare å begynne å lese Lenke til kommentar
Josea Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Engelsk her også. Sitter og leser på gramtikk og på varierende ordbruk. Funderer også på hva oppgave på part B, kan være .. Lenke til kommentar
MKL Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Engelsk her også. Sitter og leser på gramtikk og på varierende ordbruk. Funderer også på hva oppgave på part B, kan være .. Du får si ifra om du klarer å fundere deg frem til noe smart ;D Lenke til kommentar
IDAsofi Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 På part B kommer det kanskje noe om å kjempe for å få noe. Siden i den første teksten kjemper Nelson Mandela mot apartheid, og i den andre kjemper hun jenten for å overleve. Men dette er bare gjettin fra min side 1 Lenke til kommentar
skenern Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg tror det blir veldig mye skjønnlitterære oppgaver. I år har de forandret en del, så jeg tror nok ikke det blir noe spørsmål i starten om hvordan man har forberedt seg heller. Til min øving skal jeg faktisk ta fjorårets eksamen på ny. 1 Lenke til kommentar
MKL Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 På part B kommer det kanskje noe om å kjempe for å få noe. Siden i den første teksten kjemper Nelson Mandela mot apartheid, og i den andre kjemper hun jenten for å overleve. Men dette er bare gjettin fra min side Smart! (: Lenke til kommentar
hvkk Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Noen som vet kossen eg kan overtale skolen sånn at de tilater minnepenner? de er for redd for at det er sånne 3g brebånd modem Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Irriterer meg at lærerene er redd for sånn 3G modem -.- men ja.. du kan si at de kan ta en sjekk når du kommer på eksamens dagen ;-) men på den første siden så står det: ALLE ikke-kommuniserbare hjelpemiddel er tillat... dvs minnebrikke ER lov.. det er bare lærerene som er lost Endret 16. mai 2011 av glennm95 Lenke til kommentar
hvkk Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 men her i kommunen har de lagd en lokalregel som ikke tilater minnepenn.. men tenker å snakke med dataansvarlig seinere... blir litt dumt å dra opp 40 sider papir... Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 hehe.. det var det jeg tenkte på også men selv han som er dataansvarlig kan mindre om data en meg... Lenke til kommentar
hvkk Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) noen som har en link til udir som sier at det er tilat med minnepenn? de vil ha det direkte skrevet... Edit: vi må bare gi opp... lærerene begynner å bli bra sure Endret 16. mai 2011 av hvkk Lenke til kommentar
Josea Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Er dere på skolen i dag? Eller sitter dere hjemme å jobber? Lenke til kommentar
hvkk Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 sitter på skolen... men ser ikke poenget... alle sitter bare å tuller.... men har lært litt då... Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Vi fikk lov til å bruke minnepenn, men å bruke et eget tastatur var ikke lov.. Laptop drittet skolen tilbyr funker dårlig. De sa at om vi tok med meld fra foreldre om at vi hadde behov for tastatur så skulle dataansvarlig finne tastatur til oss. Helt på jordet, grunnen til at vi spurte var for å få bruke noe mer behagelig.. Idiotisk.. Vet fortsatt ikke hva jeg skal velge på part a jeg. Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 noen tips til hva jeg bør skrive opp til eksamen? Lenke til kommentar
Josea Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 sitter på skolen... men ser ikke poenget... alle sitter bare å tuller.... men har lært litt då... Oi, vi skal ikke på skolen før på onsdag, og trenger da bare å være der til halv 12. Jeg har valgt A1, som har med løping å gjøre. Og når jeg leser gjennom så tenker jeg at det ikke bare er løping som ligger bak, men også andre ting. For eksempel fra teksten i "Alice in Wonderland", så er løpinga der en metafor for hvor mye du uansett tilpasser deg samfunnet, så må man hele tiden utvikle seg for å holde seg tritt med alle de andre. Og i teksten "David Copperfield", løper han vekk, han stikker av. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå