Pubé Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Hadde gitt dem til deg om jeg hadde dem, men hvorfor _trenger_ du dem? Tentamen er forberedelse til eksamen, og du får ikke oppgavene før du sitter på eksamen. Lenke til kommentar
TheRocky Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Hadde vært greit om OP kunne lagt med dette vedlegget i posten sin. EGV-2011ENG0012___F17S1.pdf Kan noen bekrefte at det var disse oppgavene man fikk på eksamen? 1 Lenke til kommentar
Broes Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Som han over meg sa! Har engelsk tent snart og har fått focus magazine Mai 2010... Lenke til kommentar
Frackenpohl Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Hadde gitt dem til deg om jeg hadde dem, men hvorfor _trenger_ du dem? Tentamen er forberedelse til eksamen, og du får ikke oppgavene før du sitter på eksamen. Jeg bare ser på dem av nyskjerrighet. Jeg gjør ingen av oppgavene på forhånd, men lurer på hva jeg skal skrive om. Gjort det samme på nynorsk og bokmål, men skiftet mening på begge to dagen jeg hadde tentamen. Lenke til kommentar
skoleeee Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Skal ha engelsk eksamen som tentamen om en dag... noen som husker eller kan legge ut oppgavene ? Jeg skal ha engelsk eksamen 2011 som tentamen nå om en dag, kan noen som husker oppgavene pliis svare ? Lenke til kommentar
skoleeee Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Her er oppgavene. Tusen takk! De ser ganske vanskelige ut, men nå kan jeg jobbe med de hjemme før tentamenen!<3 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Der klarte jeg faktisk å finne eksamen min. Fikk en sekser på den. Beklager til de som trengte litt hjelp tidligere. 1 Lenke til kommentar
ev123 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 burde man se filen '' The hunger games'' ? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Vil jeg ikke si, men det er ingen dårlig film, så det skader neppe. Men les teksten i forberedelseheftet også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå