butin Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Er det likt for prøvemuntlig over hele landet eller?? Og hva håper dere , dere kommer opp i der? Rle selvfølgelig det letteste av alt Lenke til kommentar
OneToughCookie Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Er det likt for prøvemuntlig over hele landet eller?? Og hva håper dere , dere kommer opp i der? Samfunsfag, liker historie VELDIG godt Lenke til kommentar
AllyNidhogg Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Er det likt for prøvemuntlig over hele landet eller?? Og hva håper dere , dere kommer opp i der? Så lenge jeg ikke kommer opp i spansk, så er jeg fornøyd 1 Lenke til kommentar
butin Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Er det likt for prøvemuntlig over hele landet eller?? Og hva håper dere , dere kommer opp i der? Ja spansk er no pøkk skjønner ingenting men er liten sannsynlighet da Så lenge jeg ikke kommer opp i spansk, så er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Holmestrand Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Er det likt for prøvemuntlig over hele landet eller?? Og hva håper dere , dere kommer opp i der? Ja spansk er no pøkk skjønner ingenting men er liten sannsynlighet da Så lenge jeg ikke kommer opp i spansk, så er jeg fornøyd er skikkelig fornøyd hvis jeg kommer opp i samf eller rle, haha rle er så latterlig lett. 1 Lenke til kommentar
norgi Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Håpe jeg komme opp i matte på muntlig, samme oppgave som jeg hadde på prøve-muntlig. Da har jeg 6ern sikkert :-P Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 så lenge jeg ikke kommer opp i Tysk myntlig er jeg fornøyd Har hatt tysk i 3 år og ikke skjønt en drit.. Men det er ikke noe rart heller, når læreren ikke bryr seg så mye.. Lenke til kommentar
Raggiee Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 mange som er misfornøyd med eksamens oppgavene her ja xD haha xD det gikk kjempe fint for meg, og the hunger games (dødslekene) er en av fav bøkene mine så jeg valgte 3F Lenke til kommentar
abeth2k3 Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Vet noen sånn ca. når vi får igjen retta eksamen? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Du får kun karakter, ingen kommentar eller noe i den duren. Og den karakteren får du i sommerferien. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Lærerene våre sa ca. 3 uker tho. Lenke til kommentar
synneanine Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 I dag fikk jeg oppgavene til engelsk muntligen: a) var om "A nation of immigrands" b) var om All tha world stage Noen som har noe stuff de vil dele Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Det er nok din egen lærer som har laga den oppgaven Lenke til kommentar
kristinessecret Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 vet noen hvor man kan finner karakteren? eller får man vite det av læreren? for det var i dag vi skulle få tilgang til karakteren, tror jeg.. ugh, er så spent! Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Vi fikk av læreren i dag Ble 6'r! Lenke til kommentar
AllyNidhogg Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Fikk 5 Sier meg storfornøyd med resultatet! Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 4'er. Ganske skuffet, skal be om begrunnelse i morgen tho. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 den ene teksten i heftet var litt wannabe-battle royale Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Fikk en ekstremt uforventet sekser! Kan legge opp PDF-fila her i morgen. Trodde jeg skulle få en firer jeg, fatter ikke hvordan jeg fikk en sekser av den teksten jeg pressa ut. Lenke til kommentar
annikenftw Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Ble en veldig uforventet 6'er her også gitt! Ble så glad på vitnemålsutdelinga at jeg ropte det ganske høyt - hadde forberedt meg på en 4'er, maks 5. Morsomt å være den eneste i klassen med høyest karakter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå