Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Engelsk eksamen 2011: Focus Magazine May

Anbefalte innlegg

Lykke til alle sammen!

Forresten, noen som har noen meninger om min nye avatar? :whistle:

Æsj, The Hunger Games :thumbdown: Jeg som prøvde å glemme alt som har med eksamen å gjøre...

Hvis du prøvde å glemme alt om eksamen, hvorfor besøkte du da denne tråden? :p

Syntes oppg. 1 og 2 var greie oppgaver :) Men oppg. 3... :(

Endret av AllyNidhogg
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Valgte 3B det var at man skulle skrive en text som passa under de derre seksjonene. Men gikk bra da, håper bare ikke sensoren er et rasshøl. Har hørt om noen sånne før.

Aaah skjønnte du det siste punktet på den?

Hva var det igjen?

Var det ikke "introduce a different opinion or a new point of view"? :)

Lenke til kommentar

Valgte 3B det var at man skulle skrive en text som passa under de derre seksjonene. Men gikk bra da, håper bare ikke sensoren er et rasshøl. Har hørt om noen sånne før.

Aaah skjønnte du det siste punktet på den?

Hva var det igjen?

Var det ikke "introduce a different opinion or a new point of view"? :)

Aaha, Takk Cameasa, det var det ja, mennne jeg tror ikke jeg fulgte den helt. Uff assa.

Lenke til kommentar

Lykke til alle sammen!

Forresten, noen som har noen meninger om min nye avatar? :whistle:

Æsj, The Hunger Games :thumbdown: Jeg som prøvde å glemme alt som har med eksamen å gjøre...

Hvis du prøvde å glemme alt om eksamen, hvorfor besøkte du da denne tråden? :p

Syntes oppg. 1 og 2 var greie oppgaver :) Men oppg. 3... :(

Jeg prøvde i hvert fall å glemme det meste, hvis ikke alt, om The Hunger Games fordi oppg. 2 gikk så dårlig...

Lenke til kommentar

Jeg synes også de to første oppgavene var greie, men 3'er oppgaven var jo helt weird. Hvilken oppgave valgte dere? Hva skrev dere og hvorfor? Jeg valgte oppgave 3A, klarte å følge alle kriteriene men lurer på hvordan resultatet blir... :S

Lenke til kommentar

Dem som skrev The Hunger Games har litt syk fantasi og hate barn utover alt ^^. Kan ikke si det ofte nok at oppgavene var sinnssykt dårlig, snakket med mor om det, da hun hadde engelsk eksamen måtte hun skrive om 2 Engelske venner som kom til besøk og hun måtte vise dem rundt i byen. Det var det! presis beskrevet oppgave uten masse psyko tull, slikt vil jeg også har det >.<

Jeg synes også de to første oppgavene var greie, men 3'er oppgaven var jo helt weird. Hvilken oppgave valgte dere? Hva skrev dere og hvorfor? Jeg valgte oppgave 3A, klarte å følge alle kriteriene men lurer på hvordan resultatet blir... :S

Jeg tok 3A men bomma sikker på oppgaven, skrev novelle om en par personer fra Focus artikler som må takle dødsfrykt og slik, tror ikke det var helt det dem var ute etter, men sånn blir det bare om dem lage slike udugelige oppgavestillinger. Nå er det levert så jeg skal ikke tenke mer over det. Men jeg kan tenke meg at vis sensor min er asshole får jeg vel 2er eller sånn, shit happens.

EDIT: kjede noe rart med innlegget , servern er overbelastet

Endret av NoiSe_NOR
Lenke til kommentar

Jeg gikk rundt i flere dager og viste hva jeg skulle skrive hvis vi fikk den ene oppgaven. Også fikk vi den! :) Superhappy for det! :D

Var oppgave 3D, hvis dere lurte.

Hva var 3D? Jeg tror vis jeg hadde fiksa en oppgave før eksamen så hadde jeg ikke truffet en einaste av de som var der, var jo helt creepy de der oppgavene.

Lenke til kommentar

Ferdig! Brukte alle 5 timene fikk 4 sider, tok oppgave 3F. :new_woot:

Selv syntes jeg oppgave 1 og 2 var rimelig fine(spesielt med tanke på at jeg har lest boka fra før av), mens 3 var mildt sagt, drit.

husket du at sensor bare har heftet og ikke boka?

Nå sto det i oppgaven at

Comment on Suzanne Collins’ use of two of these techniques in

The Hunger Games.

Og det tolker jeg som at man skulle beskrive to av teknikkene hun brukte i The Hunger Games, altså boka, og ikke i utdraget som var i heftet. Hvis det var noe annet ville de vel formulert det noe àla: Beskriv to av teknikkene som Suzanne Collins' brukte i utdraget i forberedelsesheftet fra boka The Hunger Games. Bare på engelsk tho.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Våknet selvfølgelig opp med feber, og kun syv timers søvn på to dager.. Har vært syk siden lørdag, så forberedelsene mine har vært minimale. I tillegg til dette satt jeg med dundrende hodepine under hele eksamen, og fikk absolutt ikke gjort det jeg kan. Utrolig deprimerende, nå kommer jeg sikkert ikke inn på skolen jeg vil engang :'(

Uffda :( Da burde du heller dratt til legen og fått legeærkling på at du er syk!!

Skulle gjerne ha gjort det, men han hadde ikke mulighet til å ta meg imot i dag.. også er lærerene mine skutt i hue, så...

Du skulle kontaktet en annen lege, eller bare pelt deg til akutten.

Lenke til kommentar

Er det krise om jeg kopierte inn 3-4 linjer fra wikipedia i teksten min? Det er vel ikke sånn at det blir stryk eller?

Synes eksamen var ganske dårlig laga, hvorfor må de lage så jævla kjipe oppgaver!?

For det første, hvorfor i alle verden gjorde du det?

For det andre, oppga du Wikipediasiden som kilde?

For det tredje. Hva var galt med oppgavene, og hva ville du hatt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...