Zephii Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Ikke så veldig fornøyd.. blei 3E da vettu etter noen timer hahha .. Endret 19. mai 2011 av Zephii Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Lyst til å dra til de som lagde dem... Do it. Lenke til kommentar
abeth2k3 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg ble VELDIG fornøyd med oppgaven min, antakeligvis den beste jeg har laget. Oppgavene var så som så, men helt greie. Personlig så tok jeg 3C tror jeg? Du skulle ihvertfall lage en film om en person/dyr. Lenke til kommentar
Skillsmoisture Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Skrev 3A, brev ble ganske fornøyd (tror jeg..) Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Gikk ganske bra for meg også Tror jeg da.. 4 sider skrev jeg, 3 av de sidene var til task 3, den første til 1 og 2. Var ferdig med oppgave 1 & 2 etter en halvtime, mens nr.3 tok et par timer å velge.. Lenke til kommentar
Josea Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg tok 3E Den første oppgaven var jo nesten helt lik som den fra 2010 eksamen jo Var den ikke helt lik da? Jeg valgte også 3D :-) Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Jo den var vel helt lik, tror jeg.. husker ikke helt, men den gikk ut på det samme.. Lenke til kommentar
Josea Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Jo den var vel helt lik, tror jeg.. husker ikke helt, men den gikk ut på det samme.. Haha, det var bra. Jeg var egentlig fornøyd, valgte 3D, håpet på at den skulle komme, så jeg forberedte meg litt på den på forhånd :-) Lenke til kommentar
Josea Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Jo den var vel helt lik, tror jeg.. husker ikke helt, men den gikk ut på det samme.. Haha, det var bra. Jeg var egentlig fornøyd, valgte 3D, håpet på at den skulle komme, så jeg forberedte meg litt på den på forhånd :-) Lenke til kommentar
Holmestrand Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Det gikk over alle foventninger hos meg Whoh. Satser på 6 nå Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg ble ganske misfornøyd med teksten... Blir nok en firer, men får håpe på det beste. Det skader ikke å få en til 5er på kortet. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Task 1 og 2 var helt greie, men Task 3 burde noen i udir henges for. 3 Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Gikk veeldig bra for meg, valgte 3E på den siste oppgaven. Skal ikke se bort i fra at jeg lander på en 6er gitt 2 Lenke til kommentar
millamalla95 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 valgte 3D:) synes det gikk heilt greit... Skreiv fortsettelse på den Visit from a footbinder, men syns egentlig stilen min blei ganske så kjedelig... jeje får gå som det går;) Lenke til kommentar
norgi Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Det her var det verste oppgavene jeg har hatt til nå, verken prøve eksamen eller tentamen hadde så dårlige oppgaver. Tok 3A men jeg tror jeg bomma litt, ikke mye men litt. Var også første gang jeg fikk problemer med tiden, ble litt hektisk til slutt, fikk skreven og retta ferdig, men etter jeg har levert inn kom jeg på at jeg ikke har delt inn siste halvdelen av teksten i avsnitt jeg tenkte bare til meg sjøl "satan du er dum" hvordan jeg klarte det veit jeg virkelig ikke, har alltid lagd avsnitt helt automatisk uten å tenke over det. Håpe nå det ikke blir så alt for dårlig, teksten i seg sjøl er ganske bra syntes jeg. Men fornøyd er jeg ikke. Skulle hatt matte, mye enklere å får god karakter i. Lenke til kommentar
Holmestrand Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Valgte 3B det var at man skulle skrive en text som passa under de derre seksjonene. Men gikk bra da, håper bare ikke sensoren er et rasshøl. Har hørt om noen sånne før. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hei. På 3 tok jeg oppgaven som inneholdt vennskap, men jeg glemte å skrive oppgavenummer. Det er veldig lett å forstå hvilken oppgave jeg har valgt, men jeg skrev det ikke noe sted. blir det trekk? Lenke til kommentar
Holmestrand Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hei. På 3 tok jeg oppgaven som inneholdt vennskap, men jeg glemte å skrive oppgavenummer. Det er veldig lett å forstå hvilken oppgave jeg har valgt, men jeg skrev det ikke noe sted. blir det trekk? jeg tror ikke du får trekk for det, og som du sa det var lett å se hvilken oppgave du valgte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå