Julie_Umulige Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 veit ikke hvordan det er hos dere, men vi for ikke lov å har musikk/headsett uansett, så det blir jo litt nonsense å tar med ipod. Lykke til alle sammen. Engelsk er virkelig ikke mitt favoritt, men om jeg skjerpe meg blir det sikkert bra. Serriøst? Vi har aldri fått lov på tentamener og sånn med begrunnelsen at det ikke er lov på eksamen. Så tror ikke det er det... Men ja, lykke til alle sammen =) På skolen min får vi lov til å ha med iPod nano og mp3'er iPod Touch, derimot, er ikke tillatt, fordi man kan koble seg til nettet. Heldige! og veldig smart løsning! Jeg jobber MYE bedre med musikk men jaja.. Sånn er det =( Der ble lærerne eid: Regelverket for hjelpemidler til eksamen gjelder uavhengig av om eksamen gjennomføres på papir, på stasjonære datamaskiner, eller på skolens eller elevenes bærbare maskiner. med andre ord vi kan bruke våre egne maskiner, altså hjemmenfra Heldige!! Vi må bruke skolens datamaskiner, fordi de har blitt satt til "eksamen" som vil si at de har sperret alle andre internett sider enn itslearning, endel funksjoner osv. Men skriver bedre/lettere på min egen.. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_110531 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Lykke til alle sammen:) husk å ha med regelbok/ordbok:) finner ikke sekken min... hmm.. Lenke til kommentar
strawberrylover Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Engelskeksamen og mensensmarter. What a good combination. Lykke til alle sammen! 1 Lenke til kommentar
Julie_Umulige Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Engelskeksamen og mensensmarter. What a good combination. Lykke til alle sammen! Been there, bare med tentamen :S Lykke til!! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_110531 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 lykke til folkens, spesielt dere jenter Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hepp, da drar jeg på skolen. Håper på fine oppgaver. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Endelig har ejg ark til printern. noe spesielt jeg bør ha med ? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Lykke til alle sammen! Uten denne tråden hadde eg ikke klart å forbrede meg. Takk for all hjelp her Lenke til kommentar
synneanine Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Engelskeksamen og mensensmarter. What a good combination. Lykke til alle sammen! Da er vi to! Ibux er tingen Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Haha, her er det store problemer med internett og strøm! Så eksamen har ikke startet ennå, er flau over hvor dårlig dette er. Var akkurat de samme problemene på forberedelsesdagen. Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Gjikk strålende med meg. ble ferdig klokken 12, men var meget fornøyd med resultatet. takker til alle dere som har skrevet hjelpsomme innlegg her på forumet personlig likte jeg ikke task 3. hva syns dere om oppgavene da? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_110531 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 forstod ikke nr 2.. men klarte det tilslutt. tok 3a. og skrev brev:P dere da? Lenke til kommentar
skenern Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg har eksamen her, hvis noen vil se på den nå. Antar at de fleste har den. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg tok 3E Den første oppgaven var jo nesten helt lik som den fra 2010 eksamen jo Lenke til kommentar
Bens Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 FERDIG 6 sider, ble veldig fornøyd! Lenke til kommentar
annikenftw Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg følte eksamensoppgavene var veldig greie, i grunn. Bedre enn de fra fjorårets eksamen Tok oppgave 3D, andre som også valgte den? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg har eksamen her, hvis noen vil se på den nå. Antar at de fleste har den. Annbefaler deg å ikke gjøre det. Alle innleveringer kommer bok til å bli "scannet" for plagiat Du snakker kanskje om oppgavene? De er nok bare å laste opp De oppgavene var noe HELVETTES DRITT. Lyst til å dra til de som lagde dem... 1 Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Selv syntes jeg oppgave 1 og 2 var rimelig fine(spesielt med tanke på at jeg har lest boka fra før av), mens 3 var mildt sagt, drit. Lenke til kommentar
izme Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Ferdig! Brukte alle 5 timene fikk 4 sider, tok oppgave 3F. Selv syntes jeg oppgave 1 og 2 var rimelig fine(spesielt med tanke på at jeg har lest boka fra før av), mens 3 var mildt sagt, drit. husket du at sensor bare har heftet og ikke boka? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå