Verbal Hologram Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Har kun sett notater fra A1, A2, og ikke noe fra A3. Er det ingen som har noen fine, solide notater fra A3 og B litt generelt? Lenke til kommentar
IkKe123 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Har skrevet en tekst som handler om å kjempe for å få noe og den ble perfekt.. Skal ta den med i morgen og jeg håper at oppgaven vi får har noe med teksten min å gjøre. Denne tråden hjalp meg mye! takk til alle Lenke til kommentar
cameasa Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 veit ikke hvordan det er hos dere, men vi for ikke lov å har musikk/headsett uansett, så det blir jo litt nonsense å tar med ipod. Lykke til alle sammen. Engelsk er virkelig ikke mitt favoritt, men om jeg skjerpe meg blir det sikkert bra. Serriøst? Vi har aldri fått lov på tentamener og sånn med begrunnelsen at det ikke er lov på eksamen. Så tror ikke det er det... Men ja, lykke til alle sammen =) På skolen min får vi lov til å ha med iPod nano og mp3'er iPod Touch, derimot, er ikke tillatt, fordi man kan koble seg til nettet. Lenke til kommentar
janhah Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Takk for kjempemye tips ang. Eksamen. Har på følelsen at det kommer til å gå greit nok imorgen lykke til allesammen! Lenke til kommentar
laur1tz Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 veit ikke hvordan det er hos dere, men vi for ikke lov å har musikk/headsett uansett, så det blir jo litt nonsense å tar med ipod. Lykke til alle sammen. Engelsk er virkelig ikke mitt favoritt, men om jeg skjerpe meg blir det sikkert bra. Serriøst? Vi har aldri fått lov på tentamener og sånn med begrunnelsen at det ikke er lov på eksamen. Så tror ikke det er det... Men ja, lykke til alle sammen =) På skolen min får vi lov til å ha med iPod nano og mp3'er iPod Touch, derimot, er ikke tillatt, fordi man kan koble seg til nettet. Kva skule går du på? Lenke til kommentar
FreiaMelkesjokolade Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Tenker å skrive om Nelson Mandela på Part B hvis det blir en av oppgavene. Har noen et eller flere ord som beskriver Nelson Mandela som person? (samme om det er norsk eller engelsk) Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 huff jeg har skikkelig nerver nå :s gruer meg som bare faen. lykke til alle sammen:) Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Da stikker jeg til sengs. Takk for alle bidrag i tråden, og lykke til til alle sammen! Lenke til kommentar
synneanine Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 nvm... Til alle nye forummedlemmer. 1. RO DEN QUOTINGEN! 2. DET FINNES EN SØKEFUNKSJON, SLIK AT DERE BARE KAN SØKE GJENNOM TRÅDEN. 3. HA EN FIN DAG. Hvor er den søkefunksjonen? Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 til alle dere som fortsatt er aktive og leser denne tråder: få dere no god søvn! GODNATT OG LYKKE TIL I MORGEN ALLESAMMEN!! Lenke til kommentar
cameasa Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 veit ikke hvordan det er hos dere, men vi for ikke lov å har musikk/headsett uansett, så det blir jo litt nonsense å tar med ipod. Lykke til alle sammen. Engelsk er virkelig ikke mitt favoritt, men om jeg skjerpe meg blir det sikkert bra. Serriøst? Vi har aldri fått lov på tentamener og sånn med begrunnelsen at det ikke er lov på eksamen. Så tror ikke det er det... Men ja, lykke til alle sammen =) På skolen min får vi lov til å ha med iPod nano og mp3'er iPod Touch, derimot, er ikke tillatt, fordi man kan koble seg til nettet. Kva skule går du på? Ikke din i hvert fall Men reglene er forskjellig fra skole til skole, så kan hende at du ikke får lov på din skole. Lenke til kommentar
FreiaMelkesjokolade Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Er Nelson Mandela et entusiastisk og et menneske med en sterk personlighet. Passer de adjektive til han som person? Lenke til kommentar
cameasa Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Er Nelson Mandela et entusiastisk og et menneske med en sterk personlighet. Passer de adjektive til han som person? Jeg tror da det Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Der ble lærerne eid: Regelverket for hjelpemidler til eksamen gjelder uavhengig av om eksamen gjennomføres på papir, på stasjonære datamaskiner, eller på skolens eller elevenes bærbare maskiner. med andre ord vi kan bruke våre egne maskiner, altså hjemmenfra Lenke til kommentar
synneanine Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Der ble lærerne eid: Regelverket for hjelpemidler til eksamen gjelder uavhengig av om eksamen gjennomføres på papir, på stasjonære datamaskiner, eller på skolens eller elevenes bærbare maskiner. med andre ord vi kan bruke våre egne maskiner, altså hjemmenfra Haha, så bra! Mine lærere har sakt at det er greit allerede, så da slipper jeg den diskusjonene God natt, og lykke til i morgen alle sammen Lenke til kommentar
FreiaMelkesjokolade Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Lykke til! Satser på 6'er Lenke til kommentar
Zacher Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Lykke til alle sammen! Forresten, noen som har noen meninger om min nye avatar? Endret 18. mai 2011 av Zacher Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Langt bedre enn ingenting Men jeg aner ikke hvem det er... Endret 19. mai 2011 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå