Kakelagringsdirektivet Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Itte noe problem, du vet jeg også elsker deg knut!<33333 Lenke til kommentar
butin Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Okey her er Task 1 og 2 som jeg gjorde til påske! Er nok noen skrivefeil osv, men er bare så dere skal få noen ideer til hva man kan skrive på sånne oppgaver.. alle kan jo ikke være verdens mestere i engelsk heller Task 1 og 2.docx Endret 18. mai 2011 av butin Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Syns alle her inne kan få seg en avatar. Slitsomt å måtte lese nick hele tiden. Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) får ikke åpna den mest sannsynlig har du ikke word 2007 Endret 18. mai 2011 av Aksel114 Lenke til kommentar
braao Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Noen som har forslag til hva som kan forbedres på "Focus Magazine"? Hvis dere har tenkt å svare overfladisk, så ikke svar. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Butin, hva fikk du på tentamen din? Lenke til kommentar
Julie_Umulige Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Ehm, hvis noen har Thepiratebay versjonen av CLue- så hjelp meg gjerne med å få det innstallert Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Her er alt vi har på forumet hittil, enjoy! HERE U GO GUYZ/JITTIES Tusen takk Kake! Veldig godt stoff du har. Hvilken karakter satser du på? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Her er alt vi har på forumet hittil, enjoy! HERE U GO GUYZ/JITTIES Tusen tusen takk Kake! Nå har jeg litt å skrive ut ja Lenke til kommentar
izme Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Ehm, hvis noen har Thepiratebay versjonen av CLue- så hjelp meg gjerne med å få det innstallert har du µtorrent, eller en annen bittorrent? Lenke til kommentar
butin Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Butin, hva fikk du på tentamen din? 5 Lenke til kommentar
Julie_Umulige Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 utorrent tror jeg- miro Lenke til kommentar
BlogQueen Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Supert forum! Har fulgt med siden det ble opprettet på fredag, og fått utrolig masse hjelp og inspirasjon. Først nå har jeg fått ut fingeren til å lage meg en bruker, fordi jeg lurer på en ting; Hvis vi bruker stoff fra forberedelsesheftet, må vi gi helt konkret kilde da, slik som denne: https://pgsf.udir.no/PreparationRooms/PreparationRoom4/Start.aspx Eller kan vi bare skrive at det er heftet, og om det er part A/B og side 1, 2, 3 eller 4? Vi får nemlig ikke brukt minnepenn, siden det ikke virker på skolepc'ene, så jeg har skrevet ut hele heftet. Da har jeg ikke fått med noen av kildene på kopiene, så jeg er litt lost hvis vi må ha de med slik som vist over. Er det noen som kan svare på dette? Lenke til kommentar
izme Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 utorrent tror jeg- miro trykk på download this torrent, så trykker du åpne i µtorrent. Etter det åpner du filen, og leser readme filen. Supert forum! Har fulgt med siden det ble opprettet på fredag, og fått utrolig masse hjelp og inspirasjon. Først nå har jeg fått ut fingeren til å lage meg en bruker, fordi jeg lurer på en ting; Hvis vi bruker stoff fra forberedelsesheftet, må vi gi helt konkret kilde da, slik som denne: https://pgsf.udir.no/PreparationRooms/PreparationRoom4/Start.aspx Eller kan vi bare skrive at det er heftet, og om det er part A/B og side 1, 2, 3 eller 4? Vi får nemlig ikke brukt minnepenn, siden det ikke virker på skolepc'ene, så jeg har skrevet ut hele heftet. Da har jeg ikke fått med noen av kildene på kopiene, så jeg er litt lost hvis vi må ha de med slik som vist over. Er det noen som kan svare på dette? du trenger bare vise til heftet, det er et hefte sensorene får. Lenke til kommentar
Julie_Umulige Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 utorrent tror jeg- miro trykk på download this torrent, så trykker du åpne i µtorrent. Etter det åpner du filen, og leser readme filen. Supert forum! Har fulgt med siden det ble opprettet på fredag, og fått utrolig masse hjelp og inspirasjon. Først nå har jeg fått ut fingeren til å lage meg en bruker, fordi jeg lurer på en ting; Hvis vi bruker stoff fra forberedelsesheftet, må vi gi helt konkret kilde da, slik som denne: https://pgsf.udir.no/PreparationRooms/PreparationRoom4/Start.aspx Eller kan vi bare skrive at det er heftet, og om det er part A/B og side 1, 2, 3 eller 4? Vi får nemlig ikke brukt minnepenn, siden det ikke virker på skolepc'ene, så jeg har skrevet ut hele heftet. Da har jeg ikke fått med noen av kildene på kopiene, så jeg er litt lost hvis vi må ha de med slik som vist over. Er det noen som kan svare på dette? du trenger bare vise til heftet, det er et hefte sensorene får. Når jeg åpner mappen så finner jeg clue programmet og et annet programm der jeg får nøkkel til clue- men det funker ikke :S Lenke til kommentar
izme Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 send meg PM så kan jeg gi deg instruksjoner. Lenke til kommentar
MSbone Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) http://www.mediafire.com/?xlw5ox1dzdoqvp9 Der he du clue som funker på minnepenn Start clue.exe (muligens som administrator) Endret 18. mai 2011 av MSbone 1 Lenke til kommentar
Julie_Umulige Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Da prøver jeg den andre versjonen først, tusen takk begge to Sender deg PM om jeg ikke får det til å fungere!! Lenke til kommentar
elba95 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Nå skal jeg høre på A3 og B for siste gang. Dette forumet har vært UTROLIG bra, og mye til hjelp! Ønsker alle LYKKE TIL, og håper alle får karakteren de håper på! Tusen takk til alle som har kommet med gode tips osv! Flere som er spente og gruer seg litt til imorgen?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå