Devil95 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 noen som har valgt a2 og som har skrevet notater på den som de vil dele ? Jeg har valgt å lese alle, men ekstra mye på A2 ;-) har desverre mesteparten av notatene i skriveboka..sorry scanne dem inn ? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Det er ingen vits i å spørre om oppgavene, de finner du ikke...Men du kan jo alltids prøve å bryte deg inn på skolen din og finne de. Vår skole hadde ikke oppgavene enda. Jeg tror nok at de ikke skriver de ut før imorgen, de viste ingenting om oppgavene idag sa de, men man vet jo ikke om lærerene er ærlige eller ikke uansett.... Lenke til kommentar
abeth2k3 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Det er ingen vits i å spørre om oppgavene, de finner du ikke...Men du kan jo alltids prøve å bryte deg inn på skolen din og finne de. Vår skole hadde ikke oppgavene enda. Jeg tror nok at de ikke skriver de ut før imorgen, de viste ingenting om oppgavene idag sa de, men man vet jo ikke om lærerene er ærlige eller ikke uansett.... Jeg spurte rektoren våres, og han sa at de fikk oppgavene i dag. Men lærerne har ikke fått vite noen ting. - Edit: Så hvis oppgavene blir lekket ut, så har de bare én mann å skylde på. Endret 18. mai 2011 av abeth2k3 Lenke til kommentar
stine1210 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Noen som har noen notater fra a3 ? Lenke til kommentar
kryss95 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 er det noen tips til hvordan jeg skal skrive på eksamen og hva burde jeg lese på? Har dere noe noter å låne? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Det er ingen vits i å spørre om oppgavene, de finner du ikke...Men du kan jo alltids prøve å bryte deg inn på skolen din og finne de. Vår skole hadde ikke oppgavene enda. Jeg tror nok at de ikke skriver de ut før imorgen, de viste ingenting om oppgavene idag sa de, men man vet jo ikke om lærerene er ærlige eller ikke uansett.... Jeg spurte rektoren våres, og han sa at de fikk oppgavene i dag. Men lærerne har ikke fått vite noen ting. Kan godt hende at rektoren har fått oppgavene, men uansett, det er INGEN mulgihet til at vi får fatt i oppgavene FØR eksamen, uten å ty til ulovlige handlinger, noe som ikke er så smart... Lenke til kommentar
Inaktivbruker_110531 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 noen som har stikkord fra b teksten? hva vil dere vinkle til? Lenke til kommentar
Angel95 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 noen som har link til oppgavene i eksamen Du finner IKKE oppgavene før du får dem i morgen men det er en sjanse for at de ligner på oppgavene fra i fjor (de hadde samme tema da også) oppgavene fra i fjor ligger på internett Lenke til kommentar
Devil95 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Det er ingen vits i å spørre om oppgavene, de finner du ikke...Men du kan jo alltids prøve å bryte deg inn på skolen din og finne de. Vår skole hadde ikke oppgavene enda. Jeg tror nok at de ikke skriver de ut før imorgen, de viste ingenting om oppgavene idag sa de, men man vet jo ikke om lærerene er ærlige eller ikke uansett.... Jeg spurte rektoren våres, og han sa at de fikk oppgavene i dag. Men lærerne har ikke fått vite noen ting. - Edit: Så hvis oppgavene blir lekket ut, så har de bare én mann å skylde på. våre lærere får ikke se oppgavene før vi har sett dem. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 oppgavene fra i fjor ligger på internett Her kan du finne de: eksempeloppgaver.udir.no Brukernavn: Eksempel Passord: Eksempel Lenke til kommentar
butin Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hvis noen kunne lagt ut en del notater, om fotbinding i china osv hadde det vært flott! Håper vi får en oppgave hvor vi skal sette oss inn i Pleasure Mouse's situasjon, eller skrive en fortelling med det som hovedtema Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hvordan går det med notatene til Kake? Spent på de Holder på å notere selv. Vil legge ut et dokument etterhvert. Lenke til kommentar
abeth2k3 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Ok, nok om å prøve og finne oppgavene. Ha et mer relevant tema Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Om oppgavene blir som ifjord (hadde fjorårets eksamen som tentamen denne våren) så blir nok task 1 og 2 å skrive et par avsnitt. task 3 blir langsvarsoppgave med 6 alternativer. Jeg satser på at de ikke ahr endret så mye fra 2010 eksamenet, for det var egentlig ganske lett Lenke til kommentar
stine1210 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Det er ingen vits i å spørre om oppgavene, de finner du ikke...Men du kan jo alltids prøve å bryte deg inn på skolen din og finne de. Vår skole hadde ikke oppgavene enda. Jeg tror nok at de ikke skriver de ut før imorgen, de viste ingenting om oppgavene idag sa de, men man vet jo ikke om lærerene er ærlige eller ikke uansett.... Jeg spurte rektoren våres, og han sa at de fikk oppgavene i dag. Men lærerne har ikke fått vite noen ting. Kan godt hende at rektoren har fått oppgavene, men uansett, det er INGEN mulgihet til at vi får fatt i oppgavene FØR eksamen, uten å ty til ulovlige handlinger, noe som ikke er så smart... Rektoren vår har fått oppgavene, men de er forseglet i en konvolutt inne i en safe Lenke til kommentar
nsp Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Noen få stikkord fra 2A: - være seg selv (ikke som alle andre) - tragiske kulturer og tradisjoner eks: footbinding, omskjæring - gå mot strømen og stå for sine egne valg - sette seg sine egne mål (og nå dem) - å være annerledes Håper det kan være til hjelp har flere stikkord men de står i skriveboka Det var faktisk til hjelp! Hadde ikke tenkt så mye på det... Vil du være en engel å skrive flere av stikkorda dine som du har skrevet i boka di? 2 Lenke til kommentar
kryss95 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Har dere notater for A2, A3 og part B Lenke til kommentar
heiba95 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Kvifor stresse med å lage lange notat om tekstane når ein kan skrive ut forberedelsematerialet og ha med seg?? Greit nok å reflektere... 2 Lenke til kommentar
abeth2k3 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Visst dere hadde vært litt smarte, kunne dere gjette de to første oppgavene (som forsåvidt er ganske åpenbart), og skrive de på forhånd. Det er tross alt ikke mye du trenger å skrive, for det er ikke lengden som teller, det er innholdet! Lenke til kommentar
izme Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Det er ingen vits i å spørre om oppgavene, de finner du ikke...Men du kan jo alltids prøve å bryte deg inn på skolen din og finne de. Vår skole hadde ikke oppgavene enda. Jeg tror nok at de ikke skriver de ut før imorgen, de viste ingenting om oppgavene idag sa de, men man vet jo ikke om lærerene er ærlige eller ikke uansett.... Jeg spurte rektoren våres, og han sa at de fikk oppgavene i dag. Men lærerne har ikke fått vite noen ting. Kan godt hende at rektoren har fått oppgavene, men uansett, det er INGEN mulgihet til at vi får fatt i oppgavene FØR eksamen, uten å ty til ulovlige handlinger, noe som ikke er så smart... Rektoren vår har fått oppgavene, men de er forseglet i en konvolutt inne i en safe Rektor har en forseglet kovolutt som ikke skal åpnes før i morgen... Endret 18. mai 2011 av izme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå