MKL Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Vi kommer helt sikkert til å få et lignende spørsmål: - Hva likte du med magasinet, hva likte du ikke, hva kunne vært bedre? Lenke til kommentar
MKL Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Jeg begynte nesten å grine når de sa at min klasse kom opp i Engelsk! Det er mitt favorittfag, så begge de to andre klassene var nok veldig misunnelige på oss. Uansett. På den andre kortsvarsoppgaven blir det vel det samme som i fjor og året før der; hvordan har du forberedt deg? Tviler.. Vi hadde "Focus Magazine" på tentamen i høst, kom ingen slike spørsmål da (: Lenke til kommentar
kristinessecret Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Jeg begynte nesten å grine når de sa at min klasse kom opp i Engelsk! Det er mitt favorittfag, så begge de to andre klassene var nok veldig misunnelige på oss. Uansett. På den andre kortsvarsoppgaven blir det vel det samme som i fjor og året før der; hvordan har du forberedt deg? Tviler.. Vi hadde "Focus Magazine" på tentamen i høst, kom ingen slike spørsmål da (: Kanskje jeg husket feil.. den oppgaven var i hvertfall på eksamen fra 2009. Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 i fjor så var det ikke hvordan har du forbredt deg, vi hadde en prøve eksamen med fjor årets oppgaver , og da skulle vi forklare om en artikkel osv. Lenke til kommentar
MKL Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Jeg begynte nesten å grine når de sa at min klasse kom opp i Engelsk! Det er mitt favorittfag, så begge de to andre klassene var nok veldig misunnelige på oss. Uansett. På den andre kortsvarsoppgaven blir det vel det samme som i fjor og året før der; hvordan har du forberedt deg? Tviler.. Vi hadde "Focus Magazine" på tentamen i høst, kom ingen slike spørsmål da (: Kanskje jeg husket feil.. den oppgaven var i hvertfall på eksamen fra 2009. Du husker rett, men spørsmålet var ikke på fjorårets eksamen (om Focus Magazine).. Læreren min sa at de mest sannsynlig har kuttet den ut, siden alle er forberedt på at den kommer (; Lenke til kommentar
Skillsmoisture Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 I 2008 var det med hvordan du hadde forberedt deg på kortsvarsoppgavene til Believe it or not!, i 2009 var det Focus Magazine, og jeg vil gå ut ifra at det blir ganske like korsvarsoppgaver i år da. Hadde begge de to forrige eksamnene som tentamen, så selvom Focus Magazine ikke er det beste IMO så er vel de som har hatt fjorårest tentamen kjent med åssen det funker Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Leste nettopp igjennom første siden på Eksamens forberednings siden... og fant ut at vi ikke skal bruke Times New Roman ! :O Lenke til kommentar
Skillsmoisture Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Leste nettopp igjennom første siden på Eksamens forberednings siden... og fant ut at vi ikke skal bruke Times New Roman ! :O Ikke engang 14 pt. !! Lenke til kommentar
hvkk Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Leste nettopp igjennom første siden på Eksamens forberednings siden... og fant ut at vi ikke skal bruke Times New Roman ! :O Ikke engang 14 pt. !! offda... blir jo bare stress dette.. lurer på ka de gjør om vi glømmer det... Lenke til kommentar
MKL Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Leste nettopp igjennom første siden på Eksamens forberednings siden... og fant ut at vi ikke skal bruke Times New Roman ! :O Ikke engang 14 pt. !! huffda :s Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 var ikke det i fjor nei Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Skal noen ha denne før torsdag? TIPS: Bruk rikelig med bindeord. Sensor ser da at du har et bredt ordforråd og teksten blir variert. http://www.english-at-home.com/grammar/linking-words/ 1 Lenke til kommentar
Hank Moody Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Jeg kom også opp i engelsk. Ligger vanligvis på 4, men hvis jeg forbereder meg litt på den gramatiske biten tror jeg det kan bli bra. Forresten alle elever i hele Norge skal opp neste torsdag. 1 Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Ikke mitt sterkeste fag... Noen som har gode forslag til grammatikk? Takk @mikkello Endret 13. mai 2011 av martin9 Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) FINAL EXAM 10TH GRADE 2011 ENGLISH Eksamensinformasjon- bokmål Eksamen 2011 Eksamenstid: 5 klokketimer Tema for eksamen: Focus Magazine May 2011 Struktur: Eksamen er delt inn i to deler, part A og part B. Part A inneholder tre alternativer: Alternativ A1: Focus on Running Alternativ A2: Focus on Walking Alternativ A3: Focus on Going the Extra Mile Part B: Focus on the Story, inneholder lengre tekster som du skal lese og studere på forberedelsesdagen. linker til hva som kan passe til dette temaet og annen informasjon, får ha med tekster , prøver å alt på eksamen så kom med forslag hva som kan passe til temaet : ) takk på forhånd Endret 13. mai 2011 av Petterboy95 Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 ka ska dokker ha me dokker som hjelp te eksamen, noen linker som kan passe til temaet, eller annent stoff Lenke til kommentar
skenern Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2011 Her kan du forberede deg litt: Artikkel Grammatikk Til de som spør om noen skal ha eksamen før/etter torsdag, så er det NEI, ingen har/skal ha muligheten til det. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Deilig å komme opp i Engelsk. Matte og Norsk er ikke akseptabelt. Noen forslag til hvordan jeg kan forbedre ordforrådet mitt i engelsk? Så vist jeg ser det, ødelegger dette for 6'ern min. Lenke til kommentar
skenern Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2011 Deilig å komme opp i Engelsk. Matte og Norsk er ikke akseptabelt. Noen forslag til hvordan jeg kan forbedre ordforrådet mitt i engelsk? Så vist jeg ser det, ødelegger dette for 6'ern min. Jeg vil anbefale deg denne: http://www.freerice.com Lenke til kommentar
MKL Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Hva gjør dere for å forbredre dere til torsdag? Skriver dere notater fra heftet, vanskelige ord osv, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå