stine1210 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Jo jeg har valgt a3 Endret 18. mai 2011 av stine1210 Lenke til kommentar
MKL Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Har de fleste notatene i skrivebok, men legger ved noe av det vi gjorde felles på skolen i dag (: Lenke til kommentar
butin Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg veit ikke helt hva folk sliter med i gramatikk jeg da men her: http://bentesside.com/Engelsk%20regelbok.pdf er det i hvertfall en kort gjennom gang av alt Noen som vet de engelske vokallydene? Lurer også på hva folk svarte på task 2 på påske tentamen : forklare hvorfor den teksten du hadde valg var en god/dårlig tekst til sjangeren eller noe i den duren hadde ikke peiling på sjangere og bare skrev det som hørtes bra ut... Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 noen som har stikkord/ notater fra a ( 1) Les 2-3 poster opp, der er det et fint dokument ^^ 1 Lenke til kommentar
Josea Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Så i oppgaveheftet fra i fjor, og det sto: Choose and state your own genre Hva mener dem med det? Skal vi skrive et eget avsnitt om det eller noe sånt? Lenke til kommentar
Angel95 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Så i oppgaveheftet fra i fjor, og det sto: Choose and state your own genre Hva mener dem med det? Skal vi skrive et eget avsnitt om det eller noe sånt? Det betyr at du skal velge din egen sjanger og skrive hvilken sjanger det er ;-) Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Velg en sjanger, og skriv hvilken sjanger det er. Lenke til kommentar
Josea Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Ja, det skjønte jeg:) Men skal jeg skrive et eget avsnitt om det, eller hva gjør man? Lenke til kommentar
elba95 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Endelig. Har fått de lagret i PDF nå Kjempebra!! Tusen takk:) Lenke til kommentar
synneanine Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Tenkte å se en film om løping, siden jeg har valgt A1, men jeg tror det er litt sent å begyne å laste en ned nå.. Takk for all hjelp fra andre, notater og sånt! Lenke til kommentar
Angel95 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Du skriver bare sjangeren ved siden av overskriften din :-) eks: novelle, intervju, artikkel, osv... trenger ikke å skrive mer enn det ;-) 1 Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Ja, det skjønte jeg:) Men skal jeg skrive et eget avsnitt om det, eller hva gjør man? Du skal ikke skrive et eget avsnitt om det. Bare stavfest at du f.eks. skriver en artikkel. Hvis fortellinga di starter slik: --- Task B: An article about Nelson Mandela Nelson Mandela Nelson Mandela was born... --- Her har jeg fått det klart og tydelig frem at min tekst er en artikkel om Nelson Mandela. Edit: Ser noen alledere har svart Endret 18. mai 2011 av martin9 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Noen som har noen gode sitater som kan brukes? Fra artikkelen "Small Miracle" (fant hele artikkelen på nettet), fant jeg dette sitatet jeg likte godt: "No matter what your obstacle is, you can overcome it. Take small steps. As time goes by, the steps will get bigger and you will reach your dream." “When obstacles arise, you change your direction to reach your goal; you do not change your decision to get there.” - Zig Ziglar Lenke til kommentar
Inaktivbruker_110531 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 noen som har stikkord/ notater fra a ( 1) Les 2-3 poster opp, der er det et fint dokument ^^ funket ikke.. Lenke til kommentar
strawberrylover Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Et tips: man skal aldri skrive hvilken sjanger det er (med mindre det står at du skal gjøre det, eller er en bestemt sjanger), fordi hvis du skriver en tekst som du tror er novelle (short story), men så er det en fortelling (story), så ville det trukket veldig mye på karakteren din Lenke til kommentar
Inaktivbruker_110531 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 hva burde jeg velge på part b? the hunger games eller den andre? stikkord til den andre / en innleding som jeg kan se/høre? Lenke til kommentar
strawberrylover Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) hva burde jeg velge på part b? the hunger games eller den andre? stikkord til den andre / en innleding som jeg kan se/høre? Det er ikke noe "å velge mellom" på part B. Du MÅ lese alt! Edit: Kom visst opp to ganger Endret 18. mai 2011 av strawberrylover Lenke til kommentar
nsp Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hva hadde folk skrevet på eks:" hva er bra med magasinet, hva er dårlig og hva kan gjøres at det blir bedre?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå