Odesseiron Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Microsoft legger ikke skjul på at de ønsker å satse fremover. Les hele saken Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Håper det ikke bare blir spill egna til barn Codename: Kingdoms håper jeg kommer til kinect =D Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Heller tredoble eksklusiver som er uten Kinect, det er de jeg sulter etter selvom jeg har Kinect. 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Jeg tror det bare er å belage seg på at de fleste av Microsofts spill kommer til å støtte Kinect på en eller annen måte. Vi kommer garantert til å se flere Kinect-spill som sikter seg inn på spillentusiasten. Kinect only: Codename D Project Draco Haunt Rise of Nightmares Steel Battalion: Heavy Armour The Gunstringer(XBLA) Spill med støtte for Kinect: Child of Eden Forza Motorsport 4 Rykter: Gears of War Alan Wake Codename Kingdoms Fable spinoff Studioer som mest sannsynlig arbeider med nye Kinect-spill: Rare Good Science Harmonix BigPark MGS Vancouver Er det noen jeg har glemt? Edit: La til Fable Endret 13. mai 2011 av Leflus Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Er det noen som veit om vi får ett tilnærmet Milo-spill? De sa jo at de ikke skulle gi ut stakkars lille Milo, men jobbe med noe som skulle være ganske likt, med det å kommunisere med "NPC'er". - Synes jeg å huske hvertfall Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Er det noen som veit om vi får ett tilnærmet Milo-spill? De sa jo at de ikke skulle gi ut stakkars lille Milo, men jobbe med noe som skulle være ganske likt, med det å kommunisere med "NPC'er". - Synes jeg å huske hvertfall For noen måneder siden dukket det opp et rykte om at Milo har blitt gjort om til en Fable-spinoff. Det hadde vært synd om Milo-konseptet ikke fikk en sjanse. Grafikkmotoren til Ben Sugden/Lionhead ser iallefall flott ut: Endret 13. mai 2011 av Leflus Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Er det noen som veit om vi får ett tilnærmet Milo-spill? De sa jo at de ikke skulle gi ut stakkars lille Milo, men jobbe med noe som skulle være ganske likt, med det å kommunisere med "NPC'er". - Synes jeg å huske hvertfall For noen måneder siden dukket det opp et rykte om at Milo har blitt gjort om til en Fable-spinoff. Det hadde vært synd om Milo-konseptet ikke fikk en sjanse. Grafikkmotoren til Ben Sugden/Lionhead ser iallefall flott ut: Satan i H******!!!! Og folk klager på grafikken på kinect... Se for deg den videoen der (slutten) blandet med Alan Wake sitt mørke og dystre omgivelser... Kinect forbløffer meg hver gang. Må pokker meg spille litt igjen med den Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Er det noen som veit om vi får ett tilnærmet Milo-spill? De sa jo at de ikke skulle gi ut stakkars lille Milo, men jobbe med noe som skulle være ganske likt, med det å kommunisere med "NPC'er". - Synes jeg å huske hvertfall For noen måneder siden dukket det opp et rykte om at Milo har blitt gjort om til en Fable-spinoff. Det hadde vært synd om Milo-konseptet ikke fikk en sjanse. Grafikkmotoren til Ben Sugden/Lionhead ser iallefall flott ut: Satan i H******!!!! Og folk klager på grafikken på kinect... Se for deg den videoen der (slutten) blandet med Alan Wake sitt mørke og dystre omgivelser... Kinect forbløffer meg hver gang. Må pokker meg spille litt igjen med den Det er forskjell på en tech-demo og et fullverdig spill. Tviler sterkt vi får et skikkelig spill med slik grafikk. Det tror jeg ikke 360en klarer.. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Det er forskjell på en tech-demo og et fullverdig spill. Tviler sterkt vi får et skikkelig spill med slik grafikk. Det tror jeg ikke 360en klarer.. Det spørs hva du mener med et fullverdig spill. Milo ble nemlig utviklet med den nevnte grafikkmotoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå