VortexSurfer69 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Hei folkens.... Samboeren min har en Asus n71j som har fått seriøse problemer... Maskinen har over tid blitt tregere og i det siste så har den låst seg helt, noe som har ført til mange forca shutdowns... Det siste som skjedde var at den ikke ville starte, har prøvd alle oppstartsmuligheter men ikke F... om den ville ta oppstart... Har prøvd disk og windows reparasjonsverktøyene men de finner ingenting... Men i går etter at maskina hadde stått avslått ett døgn så kunne jeg velge å starte windows på vanlig måte.... Windows starter men det tar evigheter og maskinen jobber sinnsykt sakte! Snakker om sikkert 15 minutter før jeg kan logge på..... Når da alt er oppe å går så virker det som om alt henger mer eller mindre, trykker på noe så går det mange sekunder før den reagerer... Har heldigvis fått henta ut alle data fra maskina så backup er tatt av det siste hun satt og jobba med... Noen som har vært borti lignende? Vurderer å reinstallere alt om det er det som trengs, men hadde vært greit å høre fra Dere først.. Maskina kjører Win7 64 bit... På forhånd takk.... Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Kjør antivuruset ditt i sikkerhetsmodus og så kjører du dette programmet etterpå: http://filehippo.com/download_malwarebytes_anti_malware/ Anbefaler deg å kjøre Ccleaner også. Funker ikke dette, så tar du en clean install av OSet ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå