NoobCannon Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Er utplassert hos Expert, sitter å reinstallerer låne PC-er med Recovery, IT ansvarlige som bruker å være her er borte og ingen andre har en fjærneste aning på dette. Etter jeg har tatt recovery kommer jeg til first time setup i Windows der jeg må opprette brukerkonto og datamaskin navn etc. Men det skal jo den som låner PC-en få velge selv, så hvordan avslutter jeg fra her? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Bakura Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Hold inne "På-knappen" i ca 5 sekunder så vil pc'en slå seg av. Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2011 Når jeg starter den igjen da så kommer den "Windows ble ikke slått av riktig" "Start Windows på vanlig måte". Er vel ikke så nøye, men kan være et dårlig førsteinntrykk til brukeren. Lenke til kommentar
Bakura Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Hmm, ser den. Har du forsøkt å bare trykke på "På-knappen" en gang og se om den avslutter maskinen på vanlig måte? Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2011 Da setter den seg bare i ventemodus. Lenke til kommentar
Bakura Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 En annen idee er å prøve seg på Ctrl+Alt+Delete/ Ctrl+Shift+Esc kombinasjon og slå av maskinen via task manager om den dukker opp. Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2011 Har prøvd det ja, uten hell, skjer ingen ting. Lenke til kommentar
Bakura Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 For du opp noe "Run" vindu om du trykker "Windows +R"? Om du gjør det kan du bare bruke kommandoen shutdown / s Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2011 Nei, ingen kombinasjoner funker, tror jeg bare lar den være til noen som kan dette, men takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå