Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Kom du opp i eksamen? Tell us!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Internasjonal engelsk, skriftlig. Den gikk rimelig greit, oppgavene var overraskende enkel.

 

På grunn av noen stygge, nye reformer så kan jeg komme opp i muntlig engelsk også. Vi har fått beskjed om at alle som kom opp i språk (skriftlig) har en stor sjanse på å kom opp i muntlig i samme språk. For 1 måned siden så fikk vi beskjed om at vi ikke kunne komme opp i noe annet, siden vi hadde kommet opp i skriftlig. Nå har det vist endret seg... :thumbdown:

 

Går Vg2 Studiespes. i tilfelle noen lurer.

Lenke til kommentar

Det er dyrt å ha muntligeksamen. Tenk på det ;) For det gjør nemlig skolen også :p

 

Det vet jeg allerede. Vi er ihvertfall... 20-50 elever som kom opp i språk (spansk, tysk og engelsk), så jeg vil tro at skolen ikke har råd til å ta opp så mange, i og med at skolen snart har gått over budsjettet for i år. Men måten de uttaler seg på, måten de sier at vi kan komme opp i noe er som om at de vet at vi kommer opp i muntlig også. :ermm:

Lenke til kommentar

Hadde organisk kjemi i naturfag, sa hydrokarboner istedet for karbohydrater en gang, var sinnsykt flaut og ble nervøs som aldri før, gikk ikke så godt som forventet heller. Nå sitte jeg og vente på at resten blir ferdig også for vi karakter

Lenke til kommentar

Hadde organisk kjemi i naturfag, sa hydrokarboner istedet for karbohydrater en gang, var sinnsykt flaut og ble nervøs som aldri før, gikk ikke så godt som forventet heller. Nå sitte jeg og vente på at resten blir ferdig også for vi karakter

 

Litt ironisk at når jeg endelig har tid, har jeg ingenting å gjøre annet enn å vente. v_v

 

Har sittet her og tegnet sirkler den siste timen.

Lenke til kommentar

Skal opp til Sosiologi og Sosialantropologi i morgen, muntlig. Er vel greit nok å komme opp i siden jeg får ganske bra karakter i faget, men det er så dødla mye arbeid og ”tenking” liksom. Var også litt uheldig med temaet jeg trakk. Irriterer meg at de ikke kunne hatt de muntlige eksamenene litt tidligere. Er så jævlig vanskelig å sette seg inn i skolearbeid igjen når du har hatt 90% fri i 2 uker…

Lenke til kommentar

Fysikk 1, som forsåvidt er greit, det er bare det at eksamensformen er så utrolig urettferdig i forhold til de andre fagene. Vi får ikke vite noe om emne før 40 min før eksaminasjonen, da har vi de 40 minuttene på å forberede oss. Under eksaminasjonen når det forberedte emnet er presentert trekker vi et nytt emne som vi skal bli spurt i som da er uforberedt. Vi må altså pugge alt i hele boka.

Man har vørt gjennom stoffet før osv, så er ikke så ille egentlig, det er bare det at de som kommer opp i sosiologi, engelsk osv. får en problemstilling med en gang de er trukket, leseliste og faktisk også nøyaktig hvilke læreplanmål de vil bli hørt i når de er ferdig med å besvare problemstillingen sin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Engelsk VG 3 Socialstudies - Black America

 

Storfornøyd med den den oppgaven, selv om det kanskje hadde vært lettere å ha religion. Hadde tilfeldigvis skrevet et halvårsoppgave om black america som jeg fikk ganske god karakter på, så regner med at det går greit. Eneste jeg er redd for at jeg klarer å prate litt norskengelsk inniblant.

Lenke til kommentar

Historie, VG3. Oppgaven dreier seg om konflikter, som forsåvidt er helt greit. En del av oppgaven handler om å drøfte betydningen av den kalde krigen for midtøstenkonflikten, og da spesielt med tanke på USA og Sovjet/Russland. Noen forslag, evt om noen kunne linket en side der det står noe om det?

Lenke til kommentar

Kom opp i politikk og menneskerettigheter på muntlig eksamen. "Demokrati og medborgerskap". Lett!

 

Skolen min er så smart at de har satt muntlig eksamen på tirsdag, noe som betyr at jeg har hele pinsa på meg til å jobbe. Fem dagers forberedelse er ikke ille. :whistle:

Det er nok ikke skolen din som er smart. Er vell heller fylket elns ;)

 

Men samme her. 5 dager med forberedelse :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...