Christiαno Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Jeg bare lurer på en ting: Dersom en kommer opp i naturfag, får en vite temaet med en gang, eller må en forberede seg på alt stoffet i boka? Altså at en må trekke tema noen timer før selve eksamenen. Du får vite både fag og oppgave (nesten) samtidig når du blir trukket ut til muntlig eksamen. Lenke til kommentar
Yumekui Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Norsk hovedmål, Norsk sidemål og fysikk 2 :)Helt greit ^^ ^ This. Bare det at sidemål ikke er ... >_> Lenke til kommentar
mayolin Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg går VG2 Naturbruk og kom opp i Engelsk skriftlig, egentlig helt greit, men er det noen som vet om det har blitt opprettet et forum for denne? Får forberedelsesdelen på fredag og eksamen finner sted på mandag. Hadde vært kjekt å kunne prate med noen andre som kom opp i det samme, utveksle erfaringer osv. ? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Har ikke noe valg, skal opp i eksamen uansett. Vedlikeholdsteknikk, menneskelige faktorer, lover og regler, LASS og motorframdrift. Moro. Lenke til kommentar
mayolin Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Har ikke noe valg, skal opp i eksamen uansett. Vedlikeholdsteknikk, menneskelige faktorer, lover og regler, LASS og motorframdrift. Moro. Programfagseksamen? Vi skal ha det itillegg til engelsk og mulig muntlig, men går Naturbruk VG2, så det er egentlig ikke noe stress Er mer redd for forferdelige engelsk muntlig oppgaver... Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Har ikke noe valg, skal opp i eksamen uansett. Vedlikeholdsteknikk, menneskelige faktorer, lover og regler, LASS og motorframdrift. Moro. Programfagseksamen? Vi skal ha det itillegg til engelsk og mulig muntlig, men går Naturbruk VG2, så det er egentlig ikke noe stress Er mer redd for forferdelige engelsk muntlig oppgaver... Går Flyfag VG3. Irriterer meg litt over at vi har fem eksamener på syv dager. jæjæ Lenke til kommentar
mayolin Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Har ikke noe valg, skal opp i eksamen uansett. Vedlikeholdsteknikk, menneskelige faktorer, lover og regler, LASS og motorframdrift. Moro. Programfagseksamen? Vi skal ha det itillegg til engelsk og mulig muntlig, men går Naturbruk VG2, så det er egentlig ikke noe stress Er mer redd for forferdelige engelsk muntlig oppgaver... Går Flyfag VG3. Irriterer meg litt over at vi har fem eksamener på syv dager. jæjæ Wow, hørtes ganske ekstremt ut! Ligger på et ganske høyt faglig nivå du da? Tenker gjerne det viktigste i sånne situasjoner er å holde hodet kaldt og ikke stresse seg ihjel? Holde fokus på en enkelt eksamen av gangen gjerne? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Må så absolutt holde hodet kaldt, og konsentrere seg om hver enkelt eksamen. Klarte meg noenlunde fint i fjor, da vi på det mest ekstreme hadde tre eksamener på fem dager, ut av totalt seks eller syv eksamener det året. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg skulle til å whine over at jeg kom opp i R2 eksamen og jeg var oppe i R1 i fjor, men tror jeg ikke skal klage så mye når jeg ser hva Quote har kommet opp i Lenke til kommentar
Hillhell Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Fysikk 2 og Kjemi 2. Wiiiin Haha, huff. Takk og lov at jeg ikke har Fysikk 2! Har byttet det ut med Sosialkunnskap, så kom opp i disse: Norsk Hovedmål, Sosialkunnskap og Kjemi 2... Gruer meg til sistnevnte! Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Ta det rolig. Start tidlig og regn gjennom eksamenssett. Skjønner du ikke en oppgave, gå videre og ta den til slutt. Når du først kommer til den, prøv først å slå opp i boka og finn framgangsmåte. Finner du ikke frem til noe, spør læreren eller en medelev. I matematikk får du deg en relativt god karakter bare ved å lære deg fremgangsmåtene =) Finn frem til løsningsforslag til settet og ta en titt dersom du står bom fast. Læreren kan sikkert også gi deg mange aktuelle oppgaver du kan regne. Lykke til! Har selvfølgelig øvd mye, men det var så latterlig dårlig gjort og komme opp i første klasse! Ellers har jeg vel strengt tatt gjort akkurat det du foreslo Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Norsk hovedmål skriftlig, VG2 yrkesfag. I morgen. Regner med at det går greit, er bare litt lei oppgavene man får på grunn av at man går yrkesfag. Oppgavene er ofte relativt kjipe og enkle. Som sagt så går det nok helt fint, bare lei av å skrive søknader, rapporter og leserinnlegg om bil. Lenke til kommentar
Melissa Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Kom i dag opp i internasjonal engelsk muntlig. Global issues, akkurat det temaet jeg ville ha! Lenke til kommentar
chanchan Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Kom opp i norsk muntlig, talemål og språkutvikling. Får 6 norskkarakterer på vitnemålet nå, perfekt iom at det er det beste faget mitt Lenke til kommentar
Galyrion Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg kom opp i matte muntlig -.- ! bare go innom mine tråder og hjelp meg Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Skriftlig: R2, Norsk og IT2 Muntlig: FY2 Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Kom ikke skriftelig. Kom ikke opp første trekk muntelig VG1 btw Lenke til kommentar
Jooche Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Kom opp i samfunnsøkonomi muntil (vg3) Stått fast på samme spørsmål i 4 timer nå :/ Lenke til kommentar
crystalcastles Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Kom ikke opp i muntlig nå heller.. Da blir det muntlig på meg 16. juni. 100% sikker på geografi, noe jeg er meget glad for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå