ChristianL Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Kom opp i matte 1T, Kommer til å gjøre det så jævlig dårlig... *RAAAAAAAAAAGGGGEEEEEEE* Lenke til kommentar
anna1992 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Jeg kom ikke opp i skriftlig, hvor stor er sjansen for å komme opp i muntlig eksamen da? jeg går studiespesialiserende 1VGS :- ) Det er ikke så veldig stor sannsynlighet for å komme opp i muntlig. Da jeg gikk i VG1, var jeg en av svært få som kom opp i muntlig. Totalt på trinnet var det vel rundt 40 som kom opp i VG1, og vi var rundt 180 elever på trinnet... Jeg kom opp i norsk hovedmål, kjemi 2 (hjelp!) og matematikk S2 (det jeg ønsket å komme opp i). Får håpe at det går greit, ønsker alle som skal opp i eksamen lykke til! Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Matte skriftlig Kunne ha vært bedre Lenke til kommentar
Porto Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Slapp skriftlig! Venter bare på beskjeden om at jeg ikke kommer opp i muntlig heller, så er det ferie! Lenke til kommentar
K.B.E Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Jeg kom ikke opp i skriftlig, så det blir muntlig på meg. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Ville komme opp i skriftlig R1, men det gjorde jeg ikke. Ut i fra eksamenstrekket virker det som om jeg kommer opp i Fysikk 1 eller Internasjonal engelsk i muntlig, ingen av dem bør by på noen problemer, men hadde vært deilig å komme opp i matematikk og bli ferdig. Dessuten endte jeg opp på fem i standpunkt der, og hadde vært herlig å dra en sekser på en eksamen. Jaja. Kom opp i matte 1T, Kommer til å gjøre det så jævlig dårlig... *RAAAAAAAAAAGGGGEEEEEEE* Ta det rolig. Start tidlig og regn gjennom eksamenssett. Skjønner du ikke en oppgave, gå videre og ta den til slutt. Når du først kommer til den, prøv først å slå opp i boka og finn framgangsmåte. Finner du ikke frem til noe, spør læreren eller en medelev. I matematikk får du deg en relativt god karakter bare ved å lære deg fremgangsmåtene =) Finn frem til løsningsforslag til settet og ta en titt dersom du står bom fast. Læreren kan sikkert også gi deg mange aktuelle oppgaver du kan regne. Lykke til! Endret 13. mai 2011 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
crystalcastles Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Kom ikke opp Ville komme opp i S1 eller spansk, men neida. Og nå har jeg veldig stor sjanse for å komme opp i kjemi muntlig. Huff. Håper bare jeg kommer opp i geografi (hadde formgivningsfag ifjor). Går forresten vg2. Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Kom opp i økonomistyring. Hater regnskap. Ville mye heller komt opp i skriftlig R1. Det eneste som hadde vært verre enn økonomistyring er spansk II (skriftlig eller muntlig spiller ingen rolle). Lenke til kommentar
maikenflowers Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Til alle som måtte lure: Læreren vår sa at det ikke er så stor sjanse for å komme opp i muntlig eksamen, da dette er mye dyrere enn skriftlig... Kom ikke opp i skriftlig eksamen selv. Dersom jeg kommer opp i muntlig, håper jeg på naturfag... Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 R1, FUCK YEAH! Akuratt det jeg hadde håpet på hele året, og skriftlig i tilegg! Lenke til kommentar
maikenflowers Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Er alle garantert å komme opp i noe i andreklasse? Eller er det slik at dere vil komme opp til eksamen? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 På studiespesialisering i andre klasse er det slik at alle kommer opp i enten skriftlig eller muntlig eksamen. De skal bare ha én altså. Lenke til kommentar
maikenflowers Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Da er jeg sjeleglad for at vi ikke har geografi i andreklasse, for det er heldigvis bare bra fag i andreklasse Lenke til kommentar
maikenflowers Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Jeg bare lurer på en ting: Dersom en kommer opp i naturfag, får en vite temaet med en gang, eller må en forberede seg på alt stoffet i boka? Altså at en må trekke tema noen timer før selve eksamenen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå