FlyDuc Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Hei! ^^ Ja da var dagen å bli trukket opp kommet. Så hvordan har det gått? Jeg kom opp i S - matematikk, ganske greit for meg Sorry om jeg postet feil sted :c MvH Duc Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Copypasta fra DNFK: Drit og dra, engelskeksamen, skriftlig. Ikke at det er vanskelig, men jeg ba for matte slik at vitnemålet mitt blir godkjent... Slik det ser ut nå, må jeg ta matte om igjen til neste år........ FML! Lenke til kommentar
FlyDuc Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2011 Internasjonal engelsk <3 Gratz! det er en god følelse da vi kommer opp i noe vi ønsker Og engelsk er såpass enkelt også. Norsk hovedmål ^^ Glad jeg ikke kom i norsk, klarer ikke skrive gode stiler. Copypasta fra DNFK: Drit og dra, engelskeksamen, skriftlig. Ikke at det er vanskelig, men jeg ba for matte slik at vitnemålet mitt blir godkjent... Slik det ser ut nå, må jeg ta matte om igjen til neste år........ FML! Wow, den var kjip, jeg har selv kun 2-4 i matte, så ganske spredt karakter. Så jeg ønsket matte for å kunen fikse den også fikk jeg det men ville helst ha det i muntlig da. Lenke til kommentar
DeiligKake Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Norsk hovedmål, Norsk sidemål og fysikk 2 :)Helt greit ^^ Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Wow, den var kjip, jeg har selv kun 2-4 i matte, så ganske spredt karakter. Så jeg ønsket matte for å kunen fikse den også fikk jeg det men ville helst ha det i muntlig da. Håper på matte muntlig, da. Har dyskalkuli som gjør at jeg er ekstremt dårlig i matte, samme som dysleksi for de som skriver norsk. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Hovedmål, Informasjonsteknologi 2 og Fysikk 2. Skuffet over at jeg ikke fikk R2, men men. Lenke til kommentar
karingranaune Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Jeg kom ikke opp i skriftlig, hvor stor er sjansen for å komme opp i muntlig eksamen da? jeg går studiespesialiserende 1VGS :- ) Lenke til kommentar
kiwinazgul Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Kom opp i Fysikk 2 og R2, også bokmål selvfølgelig.. jævlig kjipt :/ Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Rettslære 2! Oh yeah! Engelskspråklig litteratur og kultur. Fu. Også norsk hovedmål da, men det kommer vel ingen unna. Lenke til kommentar
Melissa Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Skrev dette i skoletråden: Jeg kom heller ikke opp. Intern. engelsklæreren min sier at jeg kommer opp i det. Fransklæreren min sier at jeg kommer opp i det. Vet ikke hva jeg skal tro, men det blir nå muntlig eksamen på meg uansett. VG2. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Haha, eneste klassen på skolen(vg2) som kom opp i engelsk skriftlig. Kommer heldigvis ikke opp i muntlig Lenke til kommentar
Araho Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Skriftlig eksamen i år blir Norsk hovedmål, norsk sidemål OG R2-matematikk Norskfagene går egentlig greit, men det blir mye matte fremover... Lenke til kommentar
Autumn Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Internasjonal engelsk <3 Jeg også! Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Matte -_____________________________- Siden jeg kom opp i matte skriftlig, kan jeg komme opp i muntlig? Går 1 året medier og kommunikasjon Lenke til kommentar
martheee Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Matte -_____________________________- Siden jeg kom opp i matte skriftlig, kan jeg komme opp i muntlig? Går 1 året medier og kommunikasjon Nei, det er skriftlig ELLER muntlig, så du kan ikke komme opp i begge http://www.udir.no/grep/Fag/?fagid=989053 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Kom opp i Engelsk. Fornøyd! Ungdomsskolen vel å merke. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Matte -_____________________________- Siden jeg kom opp i matte skriftlig, kan jeg komme opp i muntlig? Går 1 året medier og kommunikasjon Nei, det er skriftlig ELLER muntlig, så du kan ikke komme opp i begge http://www.udir.no/grep/Fag/?fagid=989053 Ah, takk for svar. Lettet Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Kom ikke opp! Satser på Naturfag om jeg kommer opp i muntlig (VG1). Endret 13. mai 2011 av Mokko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå