Gå til innhold

Lei av Xbox 360 xbox live gold reklame

LMH1

Lei av live gold reklame  

22 stemmer

1. 1. Er dere lei av tilbudet om 60% avslag på 3 måneder Xbox live gold når det forutsetter minst 12 måneder bindingstid?

• Ja jeg syns dette er å utnytte spillerne
      3
    • Blosser i dette kjøper dette uansett
      1
    • Foretrekker heller Playsation network
      5
    • Xbox gold er supert uansett
      13

Anbefalte innlegg

Hva syns dere? Jeg syns det burde være mulig å kjøpe guld avtale i 3 månder uten å legge til kredittkortet å måtte kanselere og betale penger uansett fordi microsoft ser dette som en måte å utnytte prisbeviste personer.

Dette står jo i liten skrift at man også må si opp avtalen selv ellers blir man fakturert automatisk?

Hvordan kan jeg da kjøpe for 3 måneder uten å registere kredittkortet?

Hvis jeg kjøper dette i butikk vil gold koste mere i tillegg må jeg sikkert skrive inn kredittkortnummer for å aktivere guld.

Er dette utnyting? Eller hvorfor er det slik?

Endret av LMH1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Du kjøper på Xboxen med bankkort/kredittkort.

2. Så går du på xbox.com, logger inn og fjerner abonnementet derifra. Det er også mulig å fjerne kredittkortinfo derifra. Alternativt kan du ringe Xbox support slik at de kan fjerne for deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Spørsmålet var heller hvordan man ungår å registere kredittkortet på microsoft sine tjenester?

Å slette det etterpå hjelper fint lite hvis man får servererror og feilmeldinger under fjerning av kredittkort opplysningene og forsøker å ringe Xbox support og ikke får svar.

Anbefaler dere å kjøpe f.eks herfra:

http://www.pcgamesupply.com/buygames/Xbox-360-Live-

Gold-Cards-Codes-Points/?gclid=COiZyPjc5KgCFca-zAodTxKDCQ

Slipper man da å registere kredittkortet hos microsoft da?

Nå er det samme for meg hvor jeg handler så sant jeg må kjøpe selv for hver måned hvis jeg syns dette er verdt prisen.

Riktignok at jeg gold demo versjon ennå på xbox 360 selv etter 2 år, men jeg har aldri brukt denne rett og slett fordi jeg må oppgi kredittkort under aktivering, og det syns jeg er bortkastet.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

når du kjøper livecard i butikker og ikke på xboxen så taster du bare inn koden, som er på livekortet og aktiverer den ;)

ingen bankkort info trengs. Gjør sånn selv, og har aldri måtte skrive inn noe om bankkortet ;)

og skal aldri gjøre. Etter det som skjedde med PSN brukere, er det ikke det lureste å ha bankkortet sitt registriert hos MS. Kan skje samme med oss på 360 også.

Endret av DOG_50
Lenke til kommentar

Paypal er bare en annen form for mellomtjeneste.

I prinsippet blir det samme å bruke kredittkort som å bruke paypal siden det blir belastet kredittkortet.

Eneste levrandøren slipper å lage sin egnen betalingtjeneste.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kanskje litt offtopic men uansett; det jeg har problemer med er at da xbox live fornyes hver 3. måned automatisk. I tillegg går det da ikke ann å stoppe abonnementet og fjerne bankkortet. Slik jeg har forstått det må man ringe til microsoft og få de til å stoppe fornyinga så fjerne kortinformasjon etterpå. Dette er da ekstremt tungvint, noen som har en forklaring?

Lenke til kommentar

Hele poenget med at du må ringe til Microsoft/Xbox er at det skal være tungvint. Da dropper du å kanselere, og de tjener penger. Det koster dem mindre om du kunne gjort det selv uten å ringe, så derfor tror jeg dette. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...