Novec Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Riktig nok ikke tatt fra dette forumet, men fra min tidligere karriere som "dataekspert" hos en lokal elektronikkforretning: Det sto at jeg skulle trykke F11 for å starte systemgjenoppretting, men det virket ikke. Jeg skrev til og med stor F før jeg trykte 1 to ganger! Til hans forsvar skal det sies at han var nærmere 70 år og i lengre tid har jobbet i avdelingen for psykososiale problemer på sykehuset... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Jaja, han er vel egentlig unnskyldt da... Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Men uansett?! Hvis han hadde løfta hodet litt mer så hadde han sett tasten F11.... :smile: Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 den der var ganske festlig , men den har blitt enda morsomere hvis personen hadde vært "normal" Lenke til kommentar
SoW Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Hehe, den var litt bra.. Nesten som "where is the any key?!".. Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Riktig nok ikke tatt fra dette forumet, men fra min tidligere karriere som "dataekspert" hos en lokal elektronikkforretning: Det sto at jeg skulle trykke F11 for å starte systemgjenoppretting, men det virket ikke. Jeg skrev til og med stor F før jeg trykte 1 to ganger! Til hans forsvar skal det sies at han var nærmere 70 år og i lengre tid har jobbet i avdelingen for psykososiale problemer på sykehuset... Jobbet ikke innlagtpå sykehuset da blir unnskyldningen masse tynnere. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 hehe morsom den der ja, på høyde med "where is the any key":P Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 hehe morsom den der ja, på høyde med "where is the any key":P jepp det er jo den beste pc joken ever. Det er vel noen tastatur som har en any key nå eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 hehe morsom den der ja, på høyde med "where is the any key":P jepp det er jo den beste pc joken ever. Det er vel noen tastatur som har en any key nå eller tar jeg feil? aldri hørt om det, men det sparer vel en del folk for å ringe til en service linje.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå