Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Ja, men jeg trykket jo F11!

Novec

Anbefalte innlegg

Riktig nok ikke tatt fra dette forumet, men fra min tidligere karriere som "dataekspert" hos en lokal elektronikkforretning:

Det sto at jeg skulle trykke F11 for å starte systemgjenoppretting, men det virket ikke. Jeg skrev til og med stor F før jeg trykte 1 to ganger!

Til hans forsvar skal det sies at han var nærmere 70 år og i lengre tid har jobbet i avdelingen for psykososiale problemer på sykehuset...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Riktig nok ikke tatt fra dette forumet, men fra min tidligere karriere som "dataekspert" hos en lokal elektronikkforretning:

Det sto at jeg skulle trykke F11 for å starte systemgjenoppretting, men det virket ikke. Jeg skrev til og med stor F før jeg trykte 1 to ganger!

Til hans forsvar skal det sies at han var nærmere 70 år og i lengre tid har jobbet i avdelingen for psykososiale problemer på sykehuset...

Jobbet ikke innlagtpå sykehuset da blir unnskyldningen masse tynnere.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
hehe morsom den der ja, på høyde med "where is the any key":P

jepp det er jo den beste pc joken ever. Det er vel noen tastatur som har en any key nå eller tar jeg feil?

aldri hørt om det, men det sparer vel en del folk for å ringe til en service linje....
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...