gobyfly Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 http://www.pcgamer.com/2011/05/10/xenonauts-dev-diary-exclusive-first-ground-combat-screens-and-walkthrough/ Ville bare dele dette med dere Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Har gledet meg hemningsløst til dette siden 2K annonserte den planlagte, videre voldtekten av X-Com-navnet. Ground Combat-delen ser mer tradisjonell ut enn Geoscape, Loadout og Interception-skjermene, men jeg har virkelig troen på at dette blir en verdig arvtaker. Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 +1 Dette er absolut et must-have. Var ikke klar over dette, men ser jo her at dette er basert på kjærlighet til orginalen.......jippi 1 Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Dette har blåst forbi meg som en overladet 7.62 kule. Utrolig hvor glad et raskt søk på et kjært navn kan gjøre en. Takker kongelig for denne informasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå