mcgroven Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Nytt actionspill fra strategispesialistene. Les hele saken Lenke til kommentar
Keymahan Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Så lenge Alien kommer på skjermen koser jeg meg. Xenomorph er og blir den stiligste skapningen som er konstruert! Lenke til kommentar
Ralzar Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Viking: Battle For Asgard er et spill med en del svakheter, men hadde potensiale til å være ett veldig bra spill hvis det bare hadde hatt litt mer variasjon og bedre story og fortellerteknikk. Spillet var fortsatt bra nok til at det er ett av de få spillene jeg har spillt igjennom to ganger. Spillet hadde mange gode ideer, men klarte ikke helt å levere. Anntakelig pga utviklerens manglende erfaring med den slags type spill. Ser fram til hva CA kan få til denne gangen. Endret 13. mai 2011 av Ralzar Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Det hadde vert kjempe bra med ett godt Alien fps igjen Lenke til kommentar
Milanista Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 så da blir det vel ikke noe rome 2 total war før om flere år uansett da:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå