EirikLF Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Hørtes veldig positivt ut, selv om de ikke vil ta på seg noen tidsbegrensninger. Kravene til hardware fra selve android systemet har omtrent ikke endret seg de siste 18 månedene, men er jo selvfølgelig mulig at icecream vil endre på det. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Jeg håper hardware-kravene økes med neste android-utgave. Det vil i så fall bety dårligere ytelse på samme maskinvare. Få heller ned hardware-kravene slik at man får bedre ytelse når man oppgraderer telefonen til neste android. Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Blåbær: De vil ikke gi ut kilden til Honeycomb fordi de ikke vil at folk skal installere den på telefonene sine. Android 3.0 er ikke et telefon OS :-) Så langt jeg har forstått. Lenke til kommentar
thegreatkhali88 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Google bør heller ta tak i sms-problemene med Android.. Dette skal være fikset. http://www.android-reviews.org/android-reviews-samsung-nexus-s-android-sms-bug-fixed/ Jeg tenkte på problemet et annet sms-problem. Den misser sms'er en gang i blant. Kanskje 1 av 100(?). Utrolig irriterende, og det er heller ikke alltid like lett å legge merke til det. http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=3836 Og det ser ikke ut som de har fikset det enda. Jeg går neppe for Android igjen. Lenke til kommentar
DBM Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Jeg går neppe for Android igjen. Det hørtes veldig gjennomtenkt ut. Ditt tap :!: Lenke til kommentar
mandela Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Jeg går neppe for Android igjen. Det hørtes veldig gjennomtenkt ut. Ditt tap :!: Dersom en telefon ikke kan stoles på når det kommer til grunnleggende funksjonalitet, høres det jo rimelig ut å vurdere alternativer. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Jo det gjør det, derfor google ikke vil gi ut kildekoden til android 3.0. Men så er jo 3.0 faktisk ikke laget for mobiler heller da... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Og? Android er Android. Det er ikke meningen at Android bygget for tablet skal til mobiler. Går utifra at du ikke ville hatt Windows 7 på en Windows telefon selv om kanskje Windows 7 er nyere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg