dj_aLek Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Jeg kan ikke forstå hva som er gale... Det hele begynte i windows, Etter å ha spilt en stund eller prøvdå installere ett spill kom en "blue-screen" med meldingen "Error in non-paged area". Det ble bare værre og værre så jeg bestemte meg for å formatere C. Det gikk fint, men så skulle eg boote på xp cden... Kommer til der hvor setup kopierer setup filene, der kommer i hvert fall opp en "blue-screen" med meldingen "Irql_not_less_or_equal"... Noen som kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Hm.. jeg også fikk bluescreen ved windows installasjon en gang husker jeg.. men det var med s-ata og det greide jeg og fikse. Har du skjekket noen instillinger i BIOS? Lenke til kommentar
dj_aLek Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 jepp, etter min kunnskap er alt slik det skal være i bios Lenke til kommentar
the_auditor Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 prøv å flashe bios til den nyeste oppdateringen, fungerte her når jeg hadde problemet "Irql_not_less_or_equal". Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 men du kan da velge mellom å gå inn i windows igjen eller fortsette installasjonen.. med meg funket ikke tastaturet. fikk ikke gjort noe.. Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Jeg har fått en del BSOD'er i Windows 2000 med IRQL_NOT_LESS_THAN_OR_EQUAL da jeg brukte en buggy driver til et Tekram DC-315U SCSI-kort. Nå har jeg en nyere driver, og ting fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå