Markelure Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Har seg slik at jeg har søkt 1. Brønnteknikk 2. kjemiprosess 3. kjøretøy problemet mitt er at nå ligger jeg ann til snitt på ca 4.2.. grunnet visse kjipe lærere, men ikke stort å gjøre med det. jeg vil jo aller helst inn på brønn, men snittet jeg har nå er jo for lavt å komme inn(MEEST sannsynlig) kjemiprosess kommer jeg muligens inn på(ut i fra snittet på linja i fjord kommer jeg inn værtfall) kjøretøy kommer jeg jo garantert inn på når det gjelder karakerer. men tingen er det at jeg har funnet ut jeg mye heller vil gå kjøretøy enn kjemiprosess. noen måte å komme seg utav dette? kan jeg få bytta om 2 og 3 valg hos inntakskontor greiene? eller må jeg "dumme meg ned" slik at jeg ikke har sjangs på kjemiprosess? merkelig problem, vet.. håper noen kjenner til dette? googla litt og så at fristen får å endre rekkefølge var 1. mai. så er over den grensa og.. Endret 12. mai 2011 av Markelure Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Ta en telefon til inntakskontoret og forklar problemet. Kan godt være at de lar deg bytte... Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Som Ranglefanten sier, men gjør det fort! Før det er for sent! Ring på mandag/onsdag! Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 14. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2011 ja tenkte det. har snakket med en som fikk bytta i mai eller juni i fjord sa han. satser på det går bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå