Valkyria Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Jeg skal melde meg av eksamen i et fag som jeg har iår, og begynne på nytt studium til neste år. Problemet er at eksamen er akkurat for sent å trekke seg fra. Hva blir konsekvensene av at jeg ikke møter opp på denne? Vil det bli det samme som å møte opp og stryke, eller får jeg en "dårligere" notasjon om at jeg ikke har møtt? Lenke til kommentar
2cool Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Dersom det er snakk om høgskole/universitet vil du få "ikke møtt" som notasjon til den aktuelle eksamen, og konsekvensen av dette er et du bruker opp 1 av 3 forsøk på den aktuelle eksamen. 0 stress Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2011 Flott. Var det jeg ville høre Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Dersom det er snakk om høgskole/universitet vil du få "ikke møtt" som notasjon til den aktuelle eksamen, og konsekvensen av dette er et du bruker opp 1 av 3 forsøk på den aktuelle eksamen. 0 stress Antall forsøk varierer vel fra institusjon til institusjon. NTNU har for eksempel i utgangspunktet ingen begrensning for antall forsøk så lenge man ikke står. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå