Airdoodle Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Hei! Vet ikke om dette er rette kategorien å poste i, men jeg prøve likevel. Har planer om å lage mitt eget longboard, siden det virke gøy å ha et hjemmelaget. Jeg trenger alt som et longboard består av bortsett fra decket. Men jeg har lagt merke til at det neste vil lønne seg å bare bestille et ferdig brett og ta delene fra det. Vet dere om noen bra nordiske sider som selger rimelig longboardutstyr bortsett fra Jovial.no og Skatepro.no? Og dersom jeg kjøper delene hver for seg, er det vanlig at det følger med kulelager i dekkene, eller kommer dette utenom? Lenke til kommentar
Special P Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Session selger longboard og diverse deler, men så nevneverdig billig er det ikke. Til gjengjeld er det mye bra kvalitet ute å går da Lenke til kommentar
ENKveim Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Beste norske sider: koth.no Jovial.no Utenlandsk side: Daddiesboardshop.com Det er butikkene jeg bruker. De ansatte har kompetanse langt over hva du finner i vanlige skatebutikker (når du kommer til longboard såklart ) Men mitt tips hvis du vil ha det rimelig er å lage en bruker på asfaltsurfer.com og se hva du finner av brukt på kjøp/salg forumet der masse bra som selges til en billig penge Edit: Nei kulelager følger ikke med når du kjøper hjul Endret 3. januar 2012 av ENKveim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå