Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

[Løst] Torrent virker ikke lenger

Anbefalte innlegg

Nå virker plutselig ikke torrent lenger, porter er åpna, både i router og telenor modemet, det som er rart ,er att jeg ikke har rørt en dritt der (modem/router) på lenge, og alt har nå fungert horvelig lenge uten noe tull, fungerte for få dager siden senest. jeg har dog sjekka att ip og slik stemmer, og innstillingene i telenor modemet er de samme. internett og slik fungerer, DC++ også.

Men jeg får ikke lasta ned noenting i torrent!

Porter er som sagt åpne.

Utorrent sier Listen Error

Endret av Simkin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

utorrent.. Lytteport har jeg aldrig hørt en gang =)

Tptest.se og Speedtest virker heller ikke. men det virker på den bærbare, så dette gjelder da den stasjonære.

kan jeg ha fått virus?

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

virus er noe dritt.. men tror ikke det er tilfelle her..

Åpne utorrent og gå inn på innstillinger og sett det slik som bildet viser.. mulig du må prøve forskjellige lytteporter..

om ikke det fungere så må du feks sette samme lytteport som meg, og logge deg inn på routeren din og åpne denne porten.

Uten navn.bmp

Lenke til kommentar

Da har jeg forandra port i utorrent til 51266, samme med Listen Port. men det hjalp ikke :(

Er lite gira på formatering akkurat nå... flere tips?

Altså utorrent virker ikke, ikke tptest.se og speedtest.net. og antivirusprogrammet får ikke oppdatert seg.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Da har jeg formatert Pc'en, i og med att det virka på den bærbare som også er koblet på samme trådløse router (DIR655) men det virker f*** meg ikke!!!!

Hvordan er DET mulig?

Jeg har nå også prøvd å koble meg på mobilen, får kjørt tptest med den bærbare, men ikke den stasjonære, så problemet ligger her i PC'n. men den er jo formatert!

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Driveren er den nyeste. er et gammelt linksys kort (wmp300n)

Men det er jo rart, att jeg får samme symptomer når jeg kobler meg via mobilen, da er jo både modem og router utelukket..

Kan det være trådløskortet som kødder?

dette her er det rareste jeg har vært borti

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Da er det løst. av en eller annen merksnodig grunn var datoen satt til 2099?!? så dette har da gjort att torrent og tptest ikke har fungert. fy faen så mye styr bare for en jævla dato!

men men, da har jeg da ny-formatert system disk. :ph34r:

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...