Simkin Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Nå virker plutselig ikke torrent lenger, porter er åpna, både i router og telenor modemet, det som er rart ,er att jeg ikke har rørt en dritt der (modem/router) på lenge, og alt har nå fungert horvelig lenge uten noe tull, fungerte for få dager siden senest. jeg har dog sjekka att ip og slik stemmer, og innstillingene i telenor modemet er de samme. internett og slik fungerer, DC++ også. Men jeg får ikke lasta ned noenting i torrent! Porter er som sagt åpne. Utorrent sier Listen Error Endret 12. mai 2011 av Simkin Lenke til kommentar
okasin Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Du må endre lytteport utorrent eller bitcomet eller? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) utorrent.. Lytteport har jeg aldrig hørt en gang =) Tptest.se og Speedtest virker heller ikke. men det virker på den bærbare, så dette gjelder da den stasjonære. kan jeg ha fått virus? Endret 13. mai 2011 av Simkin Lenke til kommentar
okasin Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 virus er noe dritt.. men tror ikke det er tilfelle her.. Åpne utorrent og gå inn på innstillinger og sett det slik som bildet viser.. mulig du må prøve forskjellige lytteporter.. om ikke det fungere så må du feks sette samme lytteport som meg, og logge deg inn på routeren din og åpne denne porten. Uten navn.bmp Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Da har jeg forandra port i utorrent til 51266, samme med Listen Port. men det hjalp ikke Er lite gira på formatering akkurat nå... flere tips? Altså utorrent virker ikke, ikke tptest.se og speedtest.net. og antivirusprogrammet får ikke oppdatert seg. Endret 13. mai 2011 av Simkin Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Youtube virker heller ikke mer. Edit: Youtube fungerer igjen, sikkert server feil. Endret 13. mai 2011 av Simkin Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Da har jeg formatert Pc'en, i og med att det virka på den bærbare som også er koblet på samme trådløse router (DIR655) men det virker f*** meg ikke!!!! Hvordan er DET mulig? Jeg har nå også prøvd å koble meg på mobilen, får kjørt tptest med den bærbare, men ikke den stasjonære, så problemet ligger her i PC'n. men den er jo formatert! Endret 13. mai 2011 av Simkin Lenke til kommentar
agnard Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Helt sikker på at det ikke er en instilling på ruteren som blokkerer enkelte utgående/inkommende porter/lignende fra akkurat den pc'en? oppdater driveren til nettverkskortet? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Driveren er den nyeste. er et gammelt linksys kort (wmp300n) Men det er jo rart, att jeg får samme symptomer når jeg kobler meg via mobilen, da er jo både modem og router utelukket.. Kan det være trådløskortet som kødder? dette her er det rareste jeg har vært borti Endret 13. mai 2011 av Simkin Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Da er det løst. av en eller annen merksnodig grunn var datoen satt til 2099?!? så dette har da gjort att torrent og tptest ikke har fungert. fy faen så mye styr bare for en jævla dato! men men, da har jeg da ny-formatert system disk. Endret 13. mai 2011 av Simkin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå