Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Humørsvingninger pga. kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Hei folkens.

De siste 5 månedene mine, har livet mitt forandret seg. Akkurat nå går jeg i 10. klasse og er nære eksamensperioden. Jeg har hele året tenkt over begrepet kjærlighet. Jeg har definert det ti tusener av ganger til meg selv, og lurt på hvorfor jeg ikke hadde funnet kjærligheten på dette tidspunkt. Jenta jeg etterhvert ble forelsket i hadde jeg allerede gått på skole med i to år. Vi holdt på i et par måneder før vi bestemte oss å bli sammen. På dette tidspunkt var livet harmonisk. Jeg svevde på skyer, og fikk ikke sove om kveldene ettersom jeg bare måtte tenke på henne.

Dette gjør jeg fremdeles i dag, men skyene er ikke like store. Jeg vet ikke hva som feiler meg, men jeg må gjøre noe med det øyeblikkelig. Hver eneste gang kjæresten min klemmer eller koser (dvs. ha nærkontakt over lengre tid) med en annen gutt, merker jeg inni meg at jeg blir sjalu. Jeg blir lei meg, og når jeg først blir lei meg ender det med at jeg blir sur. Så er resten av dagen ødelagt.

For meg er dette greit, men jeg vil ikke la det gå ut over henne. Hun er utrolig. Hun er vakker og hun får meg til å smile. Hun er kanskje litt sjenert til tider og litt usikker på sine egne valg, men jeg tror det vil komme med alderen hennes.

Hva skal jeg gjøre? For meg, virker det som jeg er alt for selvsikker på at hun er min, bare min, så jeg kan til tider "ignorere" henne uten at det gjør noe. Dette til tross for at jeg også blir sjalu på henne av og til. Nå de siste ukene er jeg vist bar sur. Jeg har ingenting positivt å komme med lengre, og jeg mister stadig venner pga. dette. jeg er ikke lengre den glade blide gutten alle kjente.

Hjelp?!

Beklager eventuelle skrivefeil.

Postet av anonym: 8d44bbd82915fe4b979ac89b1e09da16

Postet av anonym: 954b4bdb8feb172844eb1168460a7a50

Postet av anonym: 954b4bdb8feb172844eb1168460a7a50

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...