Mats Aa Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Noen som vet hvordan jeg fjerner MobileMe iconet fra menylinjen? Jeg vet hvordan jeg fjerner de andre iconene, men får det ikke til med dette.. Takk for svar! 1 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 På samme måte som de andre. det gjorde i hvert fall jeg... Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2011 Jeg får det ivertfall ikke til.. Er mulig jeg må logge inn for å gjøre det, men det går heller ikke ettersom prøvetiden min er over.. 1 Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2011 Jeg har vist fjernet de andre iconene på en tungvint måte, måtte vist bare holde inne cmd og dra iconet vekk. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Hos meg trenger jeg ikke holde inne Cmd en gang, er bare å dra dem ut fra baren og sleppe så forsvinner dem derfra. Mulig det er noe annerledes hos meg, men om ikke så trenger du ikke holde inn Cmd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå