enurweb Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Heisann! Vi er 2 par som tenkte å ta en kjøretur i 4-5 dager i begynnelsen av juli hvor planen er å kjøre direkte fra Hirsthals i Danmark til Hamburg i Tyskland for å være i dette området de dagene vi skal være på tur. Det jeg lurer på er tips til aktiviteter og morsomme ting å finne på i nord Tyskland? Helst ikke lengre sør enn Bremen hvert fall. Vi liker alle sammen berg- og dalbaner og litt ting i den sjangeren men det hadde vært kult å selvsagt opplevd noe annet også. Ting vi allerede har kikket på litt på er: Heide Park Hamburg Dungeon Hansapark Kan jo selvsagt også være aktuelt å ta en overnatting i Danmark på vei tilbake til Norge om det finnes noe som er verdt å få meg seg der også. Vet det finnes noe Fårup sommerland og noe som heter Djurs. Tusen takk på forhånd for alle tips! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 heidepark anbefales, gå i ukedagene, da er det lite kø og masse attraksjoner og noe for enn hver person. har vært der 2 ganger tidligere, skal ikke se bortifra at jeg stikker innom igjen neste gang jer er på de traktene. Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2011 Fint tips! Noen aktiviteter eller ting som enn bør få med seg som jeg ikke har tenkt på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå