Datafriken Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 komplett.no har tatt de inn i 1 og 2 meter i mange farger http://www.komplett.no/k/kl.aspx?mfr=NZXT ENDELIG Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Se det ja. Kan hende det blir noen slike på meg Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Bestilte varer fra USA som i Norge ville kostet 1350 kr ca, kostet 450 kroner for meg:) (Har noen bekjente som skal dit og henter det hos noen venner, ellers hadde det blitt dobbelt så dyrt pga frakt) Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Hvor tykk er sleeven? Hvor mange ledninger får jeg inni? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Du får nok ikke presset inn noen flere ledninger der. Det er en laaang ledning med leds på, som er sleevet. Altså, den er ikke for ledninger du har fra før, bare til lys. Er slik jeg har forstått det. Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 16. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Du får nok ikke presset inn noen flere ledninger der. Det er en laaang ledning med leds på, som er sleevet. Altså, den er ikke for ledninger du har fra før, bare til lys. Er slik jeg har forstått det. stemmer det blir som en rund ledlist som er fleksibel. Endret 16. mai 2011 av Datafriken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå