cguldber Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Hei! Kan noen hjelpe meg med hva som er det beste "Basic" oppsett på en Linksys WAG54GX2 mot NextGenTel ADSL 2+? Sliter litt med at linjen faller ut av og til (Fra 1-2 sekunder opp til ca. 20 sekunder). Har ikke vært fornøydd med NGT sine Thomson ADSL Modem, derfor gikk jeg til anskaffelse av et Linksys. NGT gir kun support på sine egne modem, derfor setter jeg min lit til at noen i forumet kan hjelpe meg. Så til innstillingene: Multiplexing: LLC eller VC? Qos Type: UBR, CBR eller VBR? Pcr rate: ....cps? Scr rate: ....cps? Autodetect: Enable eller Disable? Virtual Circuit: .....VPI (Range 0~255)?; .....VCI (Range 0~65535? Connect on Demand: Max Idle Time ....Minutes? Keep Alive: Redial period.....Seconds? Network Address Server Settings (DHCP) DHCP Server: Enable, Disable eller DHCP Relay? DHCP Server: .... (hvilken verdi?) Starting IP Address: 192.168.100 Maximum Number of DHCP Users: 50? Client Lease Time:..... minutes (0 means one day) Static DNS 1: ....... (evt. hvilken verdi?) Static DNS 2: ....... (evt. hvilken verdi?) Static DNS 3: ....... (evt. hvilken verdi?) WINS:....... (evt. hvilken verdi?) Evt. verdier på "advanced routing"? NAT Enabled eller disabled? RIP Enabled eller disabled? RIP Send Packet Version: RIP V1 eller V2? RIP Recv Packet Version: RIP V1 eller V2? Noe spesielt på "static routing"? Svært takknemlig for innspill. Lenke til kommentar
latino99 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg lurer på det samme. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Står mye nyttig her: http://ngtforum.net/index.php?forum=6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå