Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Teoriprøven - Lett MC - Tips

Anbefalte innlegg

Strøk første gang med 1 feil for mye! (7feil) har ikke gått på teorikurs eller noe slikt. Men gjorde prøven på teoritentamen sånn 20 ganger før jeg tok den :p.. Har også lest litt i bøker..

Er det noen her som har noen tips til hva jeg burde øve på?

Vil helst ikke stryke på teorien en gang til! :/, jeg skal nok klare det denne gangen.. Trenger bare selvtilliten på topp + noen tips fra dere :)

sorry, jeg vet dette er en helt utrolig dum tråd, men er bare veldig nervøs/desperat.. Se jeg vet ikke hvilket ord jeg skal bruke en gang :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruk logikk! På vikeplikter, tenk veien i nærheten av deg, hvor du er kjent, og tenk hvordan reglene er der, husk at 2x fart = 4x bremselende.

Sporvalg er viktig! I høyresving: Venstre hjulsport før svingen, over til høyre på kanten av svingen, og tilbake til venstre på vei ut av svingen. I venstresving, motsatt.

Lenke til kommentar

Bruk logikk! På vikeplikter, tenk veien i nærheten av deg, hvor du er kjent, og tenk hvordan reglene er der, husk at 2x fart = 4x bremselende.

Sporvalg er viktig! I høyresving: Venstre hjulsport før svingen, over til høyre på kanten av svingen, og tilbake til venstre på vei ut av svingen. I venstresving, motsatt.

De matte reglene kan jeg :) Takk for sporvalg tipsene dine, har faktisk øvd en del på dette ;) har du noen flere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...