Svenn1 Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Strøk første gang med 1 feil for mye! (7feil) har ikke gått på teorikurs eller noe slikt. Men gjorde prøven på teoritentamen sånn 20 ganger før jeg tok den .. Har også lest litt i bøker.. Er det noen her som har noen tips til hva jeg burde øve på? Vil helst ikke stryke på teorien en gang til! :/, jeg skal nok klare det denne gangen.. Trenger bare selvtilliten på topp + noen tips fra dere sorry, jeg vet dette er en helt utrolig dum tråd, men er bare veldig nervøs/desperat.. Se jeg vet ikke hvilket ord jeg skal bruke en gang :!: Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Bruk logikk! På vikeplikter, tenk veien i nærheten av deg, hvor du er kjent, og tenk hvordan reglene er der, husk at 2x fart = 4x bremselende. Sporvalg er viktig! I høyresving: Venstre hjulsport før svingen, over til høyre på kanten av svingen, og tilbake til venstre på vei ut av svingen. I venstresving, motsatt. Lenke til kommentar
Svenn1 Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2011 Bruk logikk! På vikeplikter, tenk veien i nærheten av deg, hvor du er kjent, og tenk hvordan reglene er der, husk at 2x fart = 4x bremselende. Sporvalg er viktig! I høyresving: Venstre hjulsport før svingen, over til høyre på kanten av svingen, og tilbake til venstre på vei ut av svingen. I venstresving, motsatt. De matte reglene kan jeg Takk for sporvalg tipsene dine, har faktisk øvd en del på dette har du noen flere? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Husk (gyldig) legitimasjon, penger, og møt opp så du er sikker på at du får tatt den. Heller 12 enn ti på 13. Lenke til kommentar
lboy Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Kjenner mange som består lett etter å ha tatt teorikurset på nettlappen.no! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå