Flimzes Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Ja for intensjonene til Per var helt sikkert at Ole skulle få større hodeskader. For ikke å snakke om at Per og Ole er voksne mennesker som til tross for risikovurdering og ikke minst konsekvensvurdering utførte disse handlingene. Var det vanskelig å se poenget? Isåfall, la meg gjøre det klart for deg - øye for øye hører middelalderen til. At noen praktiserer slike straffemetoder viser bare at de ikke har utviklet seg siden den tid. Det betyr IKKE at vi skal forkaste den uendelig lange og vanskelige prosessen det var å skape et sivilisert samfunn, som vi alle tar for gitt og ikke egentlig forstår verdien av. Jeg har vært i en rekke land uten den friheten vi har i Norge, og jeg kan bevitne at man ikke vet hva frihet egentlig er før man har kjent dens fravær på kroppen. Kan man bruke siviliserte straffer for å stoppe middelalderoppførsel? Når man med intensjon går ut for å ødelegge andres liv brutalt, når du godt vet konsekvensene, og nettopp pga dem gjør det, så er det ingen sivilisert straff som passer seg, da det ikke er sivilisert oppførsel på noen som helst måte. Lenke til kommentar
lillepy Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 for det jeg. om ikke syre i øynene, så sperr han inne på en celle med vann og brød i mange år.. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Kastet syre i fjeset hennes etter at hun hadde avslått flere frierier fra denne karen.. Han er ikke syk, han er ond, maktsyk og oppfører seg som en umoden drittunge. ''Får ikke jeg ha deg skal jeg faen meg sørge for at ingen andre vil ha deg heller!'' Han fortjener det. Nå kommer det visst ikke til å finne sted uansett: http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article4123883.ece Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Kan tenke meg at noen har påvirket henne til å endre standpunkt... Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Forklaringa er vel at myndighetene har bøyd av for internasjonalt press. Hvem vet, nå til dags skal det jo ikke noe til før korsfarer-klubben får et FN mandat til krigføring, og iranerne tok vel ingen sjanser Lenke til kommentar
NicolasDarvas Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Jeg blir flau av å være norsk noen ganger. Hva vi måtte gjøre utenrikspolitisk annet enn å kaste penger på havet, vil prelle av de fleste andre nasjoner som støv i vinden. Vi tror at vi er hele verdens sosialkontor. Deler ut fredsprisen til Barack Obama og Liu Xiabo, førstnevnte forstår ikke hvorfor han fikk prisen engang, han hadde jo såvidt rukket å tre inn som president. Sistnevnte løste Kina med å bare le av oss, de er ikke avhengige av å gjøre noen som helst business med oss om vi skal sverte deres rykte. Folk sier at dette ikke er en politisk pris, men da er det kanskje på tide å ansette noen andre enn tidligere politikere i komiteen. Nå vil Kina opprette en kinesisk bank her i Norge også, som forøvrig har over 320 millioner kunder i forhold til Norges største bank som har 900.000 kunder. Når Kineserne da vet at vi gjerne vil gjenopprette den gode tonen vi en gang hadde, så sier de nesten sikkert ja til dette. Hva tror dere kineserne er ute etter, de har kjøpt elkem, de vil ha mer teknologi som vi besitter, f.eks skibsteknologien, som er på topp i verden. Det er det de driver med, det er jo helt åpenbart, hvorfor ikke? De har tatt over tittelen som verdens rikeste nasjon. Tenk så mange som bor der, hadde hver og en av de avfyrt en eneste kule på samme tid, så kunne de ha drept den vestlige befolkningen minst tre ganger. Men, vi har det jo så bra vi, at vi kan bare gi bort alt som finnes og leke sosialkontor. Men igjen, hvorfor bry seg? Jeg håper at mennesket utsletter seg selv, vi er ett av naturens biologiske feil. Ser du kanskje noen dyr som stropper fast et annet i en stol for å totrurere det med strøm på ballene? Ser du noen dyr onanere i grupper rundt noen andre dyr som har samleie? Ser du noen dyr(bortsett fra menneskedyret) som slakter og parterer andre dyr og tilbereder de over varme, studerer i flere år hvilke smaker som passer best sammen med det døde kjøttet av krydder og urter blandet med melk fra et annet dyr igjen, osv? Ser du noen dyr som spiser gelatin(flytende skjelett/bein) tilsatt fargestoff og smak og spiser det som godteri og gir det til sine barn? Ser du noen dyr som sperrer sine like inne i grotter i flere år opptil et helt liv og t.o.m kan dømme noen til 2-500 års livstid? Vi er noen syyyyyke typer dyr og jeg gir faen egentlig, men det er latterlig tragisk av Norge/vesten å snakke om hvordan alle andre burde leve. De fleste i disse landene de driver å kriger mot og dreper i lever i henhold til naturen, helt selvforsynte, ofte nesten midt i ørkenen. Edit: Hør forresten senere i dag om hvordan Norge kommer til å få problemer med å forklare seg i NATO/FN angående Palestina på grunn av Osloavtalen, om de stemmer for en Palestinsk stat. Nå blir Norge enda mer svekket fordi de går bitte litt imot vestens sykelige trang til global makt. Endret 18. mai 2011 av NicolasDarvas 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå