Toalettet Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Jeg får den feilmeldingen:FEature temporarily disabled. Noen som vet hvorfor? får ikke kjøpt noen ting. kun biler offline. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Sikkert et utrolig teit spørsmål, men jeg må spørre. Har du oppdatert spillet når du fikk beskjed om det, når du startet spillet altså. Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 ja, jeg tror det. noen sted hvor jeg kan gjøre en "manuell" oppdatering? Lenke til kommentar
bas Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Ikke den skarpeste kniven i skuffen akkurat. Modder, glitcher og hacker over en lav sko og så lurer du på hvorfor du blir banna? Har helt sikkert ikke noe med dette å gjøre Would you mod my forza 3 motorsport profile, thanks:D Credits: 999,999,999 Level: 50 EXP: Max. V.I.P No https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1296441 Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 Ehm.. kjenner fleere folk som har fått det uten hack. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå