inunf Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Hei! Jeg vurderer å bytte ut min trofaste Sony Ericson W810 etter lang og tro tjeneste. Er vel smarttelefon som er veien å gå i våre dager, men har ikke helt kontroll på hva som er hva. Kanskje noen kan hjelpe meg med å finne noen gode alternativer som passer til mitt bruk? Jeg vil ha: Bra kamera Bra kalender/planlegger Ok skjerm Kan godt være litt tynn telefon, trenger ikke være så mye større enn den jeg har. Jeg kommer til å bruke telefonen som kamera, planlegger/kalender, og til surfing. Har mac, så det er fint om det er en kalender som kan samkjøres med en kalender på mac'en. Ser for meg å bruke under 3 000 kr, men kan strekke meg litt over om jeg finner noe jeg virkelig liker. Har sett på Nokia N8, den har bra kamera men har ikke fått så bra kritikk etter det jeg har lest. Vet ikke helt om jeg har tro på Symbian, hadde kanskje sett for meg iOS eller Android. Har også tittet på iphone men synes den er litt i dyreste laget. Hva med HTC, LG og sånn? Har de noe som passer meg? Spørsmål nr. 2: Abonnement. Hva kan anbefaler dere? Jeg bruker ikke telefonen så mye, ringer kanskje 30 min i måneden og sender under 100 sms. Kommer til å surfe en del. Ser at noen har fri datatrafikk mens andre har f. eks. 500 mb. Hvor lenge holder 500 mb? Takker for alle svar og innspill! Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 For hjelp til valg av abonnement, sjekk ut Telepriser.no. Lenke til kommentar
inunf Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Tusen takk, ser ut som om OneCall Grunnpakka skal passe meg ganske bra. Har sett litt på Samsung Wave II. Noen som har erfaring med den? Leste noe i en test på amobil at den var ustabil på overføring av data og synkronisering. Har dette blitt fikset med programmvareoppdatering eller? Hvordan er Bada i forhold til iOS og Android? Endring: Og hvordan er Wave II i forhold til Huawei U8800? Endret 13. mai 2011 av inunf Lenke til kommentar
laur1tz Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) www.djuice.no Gå inn på HTC Desire S, og trykk på Phone 149,- ! Evt. ta med mobilsurf : ) Endret 18. mai 2011 av laur1tz Lenke til kommentar
Fiberbabe Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Er bare iPhone i mitt hjerte Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg har ingen erfaring med den, men Samsung Ace er kanskje et ok valg? Ellers ligger jo Galaxy S ca innenfor rekkevidde, det er en modell som kom ut for et år siden, men fortsatt er ganske så up to date.. (Koster såvidt over 3000,- på Komplett..) Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Vil du ha bra kamera og Android så er vel SE Arc eller Neo veien å gå. Har vel best kamera utav androidene på markedet nå. Neo får du til 2995 her: http://www.eshop247.no/wpage.aspx?pageno=10&prodId=1888&loadaction=setsessiontempvalue&stname=prodid&stvalue=1888&utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Sony%20Ericsson%20Xperia%20neo%20MT15i%20Blue%20Grad Eller så vil jeg anbefale Chess OnFlex hvis du vil ha fri data bruk: 150 min pr. mnd 60,00 150 SMS pr. mnd 39,00 Fri bruk pr. mnd 125,00 10 MMS pr. mnd 0,00 Din månedspris: 224,00 Lenke til kommentar
inunf Skrevet 23. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2011 Takker for tipsene, ser ut som om jeg lander på SE Neo. Vet ikke om jeg vil ha fri databruk, aner ikke hvor mye jeg kommer til å bruke det enda. Har vanligvis mobilregninger på 30-40 kr i måneden, så over 200 kr blir litt mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå