asyrst Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Har et problem. Plutselig kom verktøylinjene i min datamaskin bort! Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å fikse det når jeg ikke har noen verktøylinjer.. Ta en titt her: Noen som vet hva det skyldes eller hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 ingen som vet det? Lenke til kommentar
wil Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 ja, var ikke helt bra den der nei. har du prøvd å restarte maskina di? eventuelt prøvd å starter pc`en i safe mode? kan være ganske mange ting det der, men ble den plutselig borte eller har du gjort noe spess på pc`en i det siste som kan være årsaken. prøve å søk igjennom maskina for spyware og annet godis. Lenke til kommentar
pskard Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 ingen som vet det? Hadde det samme problemet med Office 2000 en gang... Løsningen fra MS Support var å reinstallere eller å slette en del fra registeret. Jeg foreslår det følgende: 1. Lag en ny brukerprofil (profil 1) 2. Logg på den nye profilen og lag enda en ny profil 3. Logg på den andre nye profilen 4. Kopier over alt fra den original profilen til "profil 1". 5. Logg på "profil 1" og se om alt stemmer. Du må sikkert skrive inn nye passord til e-post osv, men det er vel overkommelig Dersom alt stemmer kan du slette den gamle profilen og døpe om den nye. Lenke til kommentar
wil Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 kom på at jeg kanskje skulle foreslå det samme. har gjort det en gang jeg hadde trøbbel, da sletta jeg den ene profilen å oppretta en andre profil, men da var jeg så dum at jeg sletta alle dokumentene mine som jeg hadde på den gamle profilen for jeg trodde at mappen dokumenter var noe annet enn mine dokumenter, skjønt det stod jo to forskjellige navn på de to mappene. den ene mappa var på skrivebordet den heter jo Mine dokumenter å den andre lå i min datamaskin å den het dokumenter tror jeg. Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 Safemode var tingen! :smile: Funker helt nå ja. Hadde en gammel kopi av explorer.exe også, så kanskje det óg hadde vært en mulighet. men men.. Takk for svar folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå