AnaXyd Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Heisann! Jeg er ute etter et system som gjør at jeg kan med letthet øve til multiple choice oppgaver. Et eksempel på et multiple choice: Hvilke av følgende utsagn regnes som rimelige: [ ] Jorda er rund [ ] Jorda er flat [ ] Jorda eksisterer ikke [ ] Jorda eksisterer Hvor eksempelvis valg nr 1 og 4 er rett. It's Learning har et slikt system, men er kun tilgjengelig for lærerne, og ikke studentene selv. Det systemet er jo genialt, men desverre har jeg jo ikke tilgang til det. Systemet må: - Randomisere alternativene, slik at man ikke lærer seg hvor det rette svaret er - Mulighet for mange alternativer. (Fant et program, men hadde bare maks 4 alternativer..) Er det noen som veit om noe genialt? Hadde satt UTROLIG stor pris på dette, da det vil hjelpe meg massivt til øving til eksamen og lignende. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Nå var jeg faktisk utrolig heldig og fant(etter flere dagers søking) verktøyet som gjør alt jeg ønsker, og mer til. Selvfølgelig deler jeg det med dere, slik ta flere får nytte av det: Wondershare QuizCreator GENIAL! Installerer som vanlig program på PC, og er fint design osv. (Office 2007 design) Den lagrer quiz filene som flash. Endret 13. mai 2011 av AnaXyd 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå