CrispyBlowfish Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Hei! Jeg lurte bare på om dere vet om noen sterkere drinker som er mer som smirinoff ICE , altså smaker lignende .. for jeg er ikke noe glad i øl men det er vel bare noe mann vender seg til. Men er det noe som er lignende smirinoff ICE som er rundt 10-21%? Takk for svar, Robin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Ville sjekket denne og denne tråden. Lenke til kommentar
lubblubb Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Mickey Finn er veldig godt, men det smaker ikke som smirnoff ice da. Jeg kommer ikke på noe som minner om det, men koskenkorva peach er også godt, det er vel 21%, tror jeg? Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Har klart å omvende slike som deg til øldrikkarar av rang før. Begynn med det lysaste svineriet du finner. Heineken, Mack Isbjørn, Corona osv, så skal du sjå det kjem seg. Så slepper du også å bli mobba av dei ultramandige venene dine i ettertid når du ser på gamle festbilder av at du drikker smirnoff ice. 1 Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2011 Har klart å omvende slike som deg til øldrikkarar av rang før. Begynn med det lysaste svineriet du finner. Heineken, Mack Isbjørn, Corona osv, så skal du sjå det kjem seg. Så slepper du også å bli mobba av dei ultramandige venene dine i ettertid når du ser på gamle festbilder av at du drikker smirnoff ice. hahahaahah , det kommer vel etterhvert ! Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 17. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2011 Har du hørt om vin? seff har jeg det Lenke til kommentar
Patience Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Uenig.. Kjøp deg en flaske Kilkennys eller Guissnes. Noe av det mørkeste ølet du får. Og det aller aller beste... De som klager på deg da, de kan du kalle amatører. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Greia er at han ikke liker smaken av øl, da nytter det ikke å kjøpe den mørkeste for å lære seg å like det.. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 syns ikke guinness smaker så sterkt jeg, men stouts er nok kanskje ikke noen nybegynner øl. blander du kalinka 20% og schweppes lemon smaker det som smirnoff ice men ser kanskje litt mere macho ut, ellers har du jo fisherman som du kan drikke rett fra flaska eller du kan mekke din egen tyrker eller bruke annet godteri. vil også legge inn et godt ord for mickey finns og fanta, får en kul grønnfarge på den drinken men jeg fikk i alle fall halsbrann uten sidestykke av den drinken dagen derpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå