Gutten fra eventyret Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) To ganger har det nå hendt at jeg har opprettet tråder med helt klare definerbare spørsmål som har blitt flyttet til oppslagstavlen. Begge gangene har moderator ungått å forklare årsaken til sine handlinger. Dette gjelder følgende tråder: Det internasjonale samfunnet https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1343187 og Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1313630 Er det mulig å få disse flyttet tilbake direkte i politikk og sammfunsforumet? Slik jeg ser det er ikke dette tråder som fyller kriteriene for å bli flyttet til oppslagstavlen da de begge inviterer til diskusjon. En redegjørelse fra moderator er uansett på sin plass. Endret 12. mai 2011 av Gutten fra eventyret 2 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2011 Jeg føler på meg at dette har mere med "trynefaktor" enn reelle forumregler å gjøre. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Etter en kjapp titt på førstepostene har jeg flyttet "Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken" tilbake. "Det internasjonale samfunnet" er et enkelt spørsmål og ikke noen invitasjon til debatt. Geir Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1349915 Igjen. Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1346430 Så skjedde det igjen. Sistnevnte tråd ble opprettet 25 mai og ble først nå flyttet. Hva er dette for noe? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 En video på 2 timer innbyr ikke til debatt. 2 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Sistnevnte tråd ble opprettet 25 mai og ble først nå flyttet. Hva er dette for noe? Det at en tråd er gammel fritar den ikke for moderering. Innlegget over oppsummerer egentlig mitt synspunkt. Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Ditt synspunkt er revnende likegyldig. Dette forumet driftes ikke ut i fra dine synspunkter. En video på 2 timer innbyr ikke til debatt. Nå er det ikke bare videoen tråden dreier seg om, men den er selvsagt en del av den. Tråden dreier seg om en rentefri økonomi. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Ditt synspunkt er revnende likegyldig. Dette forumet driftes ikke ut i fra dine synspunkter. Nei, men modereringen gjør. Jeg tolker forumets retningslinjer og modererer utifra disse. Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Nei, du følger i dette tilfellet dine egne preferanser. Dette er et tema du helst ser at ikke blir belyst eller, det er noe du ikke våger å ta stilling til, derfor setter du tråden i oppslagstavlen for å opprettholde din egen forståelse av virkeligheten. EOD. Du greier ikke en gang formulere en egen forklaring, men bare henger deg på Blåbærs setning om en video som er en del av tråden. Meeeget svakt. Jeg håper at ledelsen tar tak i dette og får på plass skikkelige moderatorer i den såpass viktige delen av dette forumet. Så kan man heller sette de det gjelder til å moderere alle de pubertale trådene i samlivsforumet. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Ønsker du å klage på min avgjørelse kan du gjøre dette her. Den vil da bli behandlet av en administrator. Men dette vet du vel allerede. Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg regner egentlig med at TWA retter opp i dette. Tar seg dårlig ut når tråder om Tax Free kvota i Sverige og Hva har skjedd med gymfaget blir spart for sensuren. Helt åpenbart at dette går på person og ikke sak. Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Heller ikke nå har det blit gitt noen redegjørelse for flyttingen. Noe som burde være et minimum. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Om du skal opprette en tråd så ha en klart definert problemstilling. Rene "utbrudd", kunngjøringer, ideer, propaganda og hjertesukk hører hjemme i Oppslagstavlen. Moderator sier at tråden du har startet passer best under oppslagstavlen etter de kriteriene. Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Etter hvilke kriterier? Er tråden propaganda? hjertesukk, utbrudd, kunngjøring eller en ide? Den er ingen av delene, den er av en karakter som opptar oss alle og inneholder viktige spørsmål Håper du å få deg jobb som moderator her du også kanskje? Jeg er sikker på at du ville sklidd rimelig greit inn. Standard forklaring fra feigskitene er at "du kan klage på avgjørelsen til ledelsen" når de blir arrestert i å ikke ane hva de driver med. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Har ingen ønske om å bli moderator, troller altfor mye til at jeg noensinne kunne ha blitt vurdert. Uansett jeg har bare påpekt hvilke retningslinjer moderatoren har fulgt, om det er riktig er opp til en administrator å avgjøre. Forumet er heller ikke en rettighet og du kan ikke kreve noe, da det er frivillig å være her. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Har fjernet litt spam. Skal ellers lese de nye postene i tråden ved anledning. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå