Gå til innhold

Flytting av tråder fra politikk og samfunn til underforumet oppslagstavlen.


Anbefalte innlegg

To ganger har det nå hendt at jeg har opprettet tråder med helt klare definerbare spørsmål som har blitt flyttet til oppslagstavlen. Begge gangene har moderator ungått å forklare årsaken til sine handlinger.

 

Dette gjelder følgende tråder:

 

Det internasjonale samfunnet https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1343187 og

 

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1313630

 

Er det mulig å få disse flyttet tilbake direkte i politikk og sammfunsforumet? Slik jeg ser det er ikke dette tråder som fyller kriteriene for å bli flyttet til oppslagstavlen da de begge inviterer til diskusjon.

 

En redegjørelse fra moderator er uansett på sin plass.

Endret av Gutten fra eventyret
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Nei, du følger i dette tilfellet dine egne preferanser. Dette er et tema du helst ser at ikke blir belyst eller, det er noe du ikke våger å ta stilling til, derfor setter du tråden i oppslagstavlen for å opprettholde din egen forståelse av virkeligheten.

 

EOD.

 

Du greier ikke en gang formulere en egen forklaring, men bare henger deg på Blåbærs setning om en video som er en del av tråden.

 

Meeeget svakt. Jeg håper at ledelsen tar tak i dette og får på plass skikkelige moderatorer i den såpass viktige delen av dette forumet.

 

Så kan man heller sette de det gjelder til å moderere alle de pubertale trådene i samlivsforumet.

Lenke til kommentar

Etter hvilke kriterier? Er tråden propaganda? hjertesukk, utbrudd, kunngjøring eller en ide?

 

Den er ingen av delene, den er av en karakter som opptar oss alle og inneholder viktige spørsmål

 

Håper du å få deg jobb som moderator her du også kanskje? Jeg er sikker på at du ville sklidd rimelig greit inn.

 

Standard forklaring fra feigskitene er at "du kan klage på avgjørelsen til ledelsen" når de blir arrestert i å ikke ane hva de driver med.

Lenke til kommentar

Har ingen ønske om å bli moderator, troller altfor mye til at jeg noensinne kunne ha blitt vurdert. Uansett jeg har bare påpekt hvilke retningslinjer moderatoren har fulgt, om det er riktig er opp til en administrator å avgjøre. Forumet er heller ikke en rettighet og du kan ikke kreve noe, da det er frivillig å være her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...