Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva gjør jeg når jeg er storm forelsket i henne?

Anbefalte innlegg

Jeg er storm forelsket i en jente på skolen, men vet ikke hvordan jeg skal si det til henne. Jeg kjenner henne ikke veldig godt, men begge ønsker å bli bedre kjent. Jeg har henne som venn på facebook, men problemet er når hun er pålogget samtidig som meg så aner jeg ikke hva jeg skal si etter jeg har sagt:

- Hei

jeg får et svar.

- Skjer?

Jeg får et svar

- Hatt en fin dag?

Jeg får et svar.

Så etter dette så aner jeg ikke hva jeg skal si, jeg ønsker selvsagt å bli så godt kjent at jeg kan bli sammen med henne, jeg føler og at jeg har funnet den rette, de følelsene jeg har for henne har jeg aldri hatt for noen andre.

Jeg er så godt kjent med henne at jeg vet hvem hun er, og hva hun driver med.

Håper dere der ute kan gi meg noen tips, kjekke tips/triks

Takk på forhånd.

- Gutt 17

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, prøv å reflekter på svarene hun gir deg.

- Hva har du gjort idag?

- Æh, ikke mye.. vært å shoppa litt da :DD

- Hva har du shoppa da?

- Nye sko hehe

...

Kjenner du til noen av interessene så spør hvordan det går med de. Ikke alle på en kveld. Og prøv om du kan si noe om deg selv, relatert til interessene hennes.

Når du føler samtalene etterhvert flyter litt kan du begynne å gi komplimenter og tulle litt. Jeg kan ta 2 eksempler jeg har opplevd;

- Var ute en kveld med venner og hun jeg for øyeblikket dater. Var for redd til å gi komplementer der og da. Hun gikk i en slags shorts. Et par dager sa hu på face at hun hadde vondt i beina. Da spurte jeg henne, hva som hadde skjedd med de fine beina hennes.

- Var ute å kjørte. Så kjørte jeg forbi henne (tilfeldigvis). Spurte henne seinere den dagen om det var hun jeg passerte, for jeg var ikke 100% sikker. Joda det var det. "Syntes det håret så kjent ut ja" svarte jeg. Kunne dratt den enda lengre ved å si at "jeg kjente igjen den rumpa". Hehe. :)

Nå er ikke jeg så erfaren på dette området, men har funket greit for meg så langt. Kort oppsummert; grav og grav i det hun sier, og gi små/enkle komplimenter.

Håper det hjelper litt. :)

Postet av anonym: 67f24818be9c0668b6ba13098d85b465

Lenke til kommentar

Jeg er storm forelsket i en jente på skolen, men vet ikke hvordan jeg skal si det til henne. Jeg kjenner henne ikke veldig godt, men begge ønsker å bli bedre kjent. Jeg har henne som venn på facebook, men problemet er når hun er pålogget samtidig som meg så aner jeg ikke hva jeg skal si etter jeg har sagt:

- Hei

jeg får et svar.

- Skjer?

Jeg får et svar

- Hatt en fin dag?

Jeg får et svar.

Så etter dette så aner jeg ikke hva jeg skal si, jeg ønsker selvsagt å bli så godt kjent at jeg kan bli sammen med henne, jeg føler og at jeg har funnet den rette, de følelsene jeg har for henne har jeg aldri hatt for noen andre.

Jeg er så godt kjent med henne at jeg vet hvem hun er, og hva hun driver med.

Håper dere der ute kan gi meg noen tips, kjekke tips/triks

Takk på forhånd.

- Gutt 17

Svar henne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...