ItsAlno Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Hei, har bestandig tenkt at Gps på telefonen koster flesk, men gjør deet dette???? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Ikke så lenge du ikke bruker datatrafikk på å hente kart og slikt. Ren GPS er gratis. 2 Lenke til kommentar
ItsAlno Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2011 Ok, så google maps f.eks er ikke gratis? Og om det bare er maps'a som må lastes inn, er det ingen måter å forhåndslaste dette inn?? Lenke til kommentar
Ztaeyn Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Ok, så google maps f.eks er ikke gratis? Og om det bare er maps'a som må lastes inn, er det ingen måter å forhåndslaste dette inn?? På f.eks android-telefoner, så kan man huke av innstillinger, slik at når du surfer rundt på googlemaps, så lagres dette på minnekortet. Det som er praktisk med dette, er at du kan surfe heftig rundt i de områdene du fartes/ skal til, zoome ut og inn så du får med det viktigste. Når du så er ute på tur, så kan du aktivere GPS uten å være tilkoblet nett, og du får opp din posisjon og kartdetaljer Berre sørg for å "surfe inn" kartet når du er tilkobla wifi. 1 Lenke til kommentar
ItsAlno Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2011 På f.eks android-telefoner, så kan man huke av innstillinger, slik at når du surfer rundt på googlemaps, så lagres dette på minnekortet. Det som er praktisk med dette, er at du kan surfe heftig rundt i de områdene du fartes/ skal til, zoome ut og inn så du får med det viktigste. Når du så er ute på tur, så kan du aktivere GPS uten å være tilkoblet nett, og du får opp din posisjon og kartdetaljer Berre sørg for å "surfe inn" kartet når du er tilkobla wifi. Jeg har ingen slike alternativer, men har et alternativ : "Tøm kartseksjonens buffer". Er dette da alle kartene som er lagret på min telefon(SD-Card) Lenke til kommentar
teitur Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 På f.eks android-telefoner, så kan man huke av innstillinger, slik at når du surfer rundt på googlemaps, så lagres dette på minnekortet. Det som er praktisk med dette, er at du kan surfe heftig rundt i de områdene du fartes/ skal til, zoome ut og inn så du får med det viktigste. Når du så er ute på tur, så kan du aktivere GPS uten å være tilkoblet nett, og du får opp din posisjon og kartdetaljer Berre sørg for å "surfe inn" kartet når du er tilkobla wifi. Jeg har ingen slike alternativer, men har et alternativ : "Tøm kartseksjonens buffer". Er dette da alle kartene som er lagret på min telefon(SD-Card) I siste versjon av google maps ligger valget under meny->bufferinnstillinger sammen med valg for å tømme bufferet. Har du ikke dette valget, kan du ev oppdatere Google maps fra market. 1 Lenke til kommentar
ItsAlno Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2011 Takk for hjelp! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå