Santar Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Sega annonserte i dag at de fortsetter sin serie nedlastbare spill, Sega Vintage Collection. Nye tittler som ble annonsert er: Monster World IV (Genesis/Mega Drive) Wonder Boy in Monster Land (Arcade) Revenge of Shinobi (Genesis/Mega Drive) Alex Kidd in Miracle World (Master System) Wonder Boy in Monster World (Genesis/Mega Drive) Den største nyheten her er nok utvilsomt at det siste spillet i Wonder Boy serien, Monster World IV, nå kommer på engelsk for aller første gang. (vet det kom en fan translation) Spillet kom opprinnelig ut på Sega Mega Drive i Japan i 1994. Wow, de ryktene stemmte altså. Ganske så utrolig at slikt som dette faktisk kan hende i våre dager, at en så gamelt 16bits spill plutselig kan bli oversatt etter så mange år. Amazing! Virker som de hopper over Wonder Boy 3 the Dragon's trap da, rart, det spillet er brilliant også. Zelda aktig sidescrollende platform rpg. Spillene skal komme ut i slutten av 2011 og starten av 2012 til ps3 og wii. Skal nok ha meg en del av disse ja Kilde Endret 12. mai 2011 av Santar Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Jeg må si at jeg stusser litt over strategien til Sega. Guardian Heroes til XBLA og disse spillene til PSN/VC? Hvorfor ikke gi ut spillene til flest mulig platformer? Spillene høres spennende ut, så jeg blir kanskje nødt til å kapre Wii'en til søsteren min når spillene blir lanserte til Wii. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå