Gå til innhold

Hva bør jeg selge xboxen min for?

Anbefalte innlegg

Har en hvit 360, vet ikke modell, den ble kjøpt når xbox nesten nettop var kommet ut, og har en harddisk med 13,9GB.

Tenkte jeg skulle selge xboxn, med 2 trådløse stikker og alle spilla mine i en pakke, men har egentlig ingen anelse om hvor mye det er værdt.

Det er altså en hvit xbox med 13,9g, 2 trådløse stikker og spillene:

The elder scrolls:oblivion

Dragon age:origins

Lost planet:2

Red dead redemption undead nightmare

Silent hill Homecoming

Halo ODst

Gta IV

Left4dead 2

Rock band 2

The orange box

Fallout new vegas

Urban legend

Halo3 collectors edition

mass effect collectors edition.

Såå pris? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er at spillene faller mye i verdi 3-4-5 mnd etter release. Mange av de spillene der kan du nå få for rundt 100-150 ny, så da er brukte mindre verdt. I tillegg er det sjeldent at alle spillene faller den nye kjøperen i smak.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Synes du burde få 1500-2000 for den jeg. Kanskje den er gammel, men ekstra utstyr og spill trekker opp. Og har den levd så lenge (med aktivt bruk?) burde den være temmelig safe fra RRoD også.

Hadde hatt lyst på den jeg, men har allerede 2.

Lenke til kommentar

spar det til du får barn eller barnebarn! gi det bort til dem istede :) mye kosligere:D

Jeg vet ikke alder på TS, men velger å anta at h*n ikke er så veldig gammel, og at det har kommet noe nytt før den tid.

Du kan beholde konsollen i 10-20-30 år, og selge dem som samleobjekt for masse-masse penger.

Lenke til kommentar

Synes du burde få 1500-2000 for den jeg. Kanskje den er gammel, men ekstra utstyr og spill trekker opp. Og har den levd så lenge (med aktivt bruk?) burde den være temmelig safe fra RRoD også.

Lol, nei 1500-2000 er alt for mye for en 6år gammel konsoll(uten garanti) og 14 spill når du kan kjøpe de fleste spilla til 100kr ny

Lenke til kommentar

Lol, nei 1500-2000 er alt for mye for en 6år gammel konsoll(uten garanti) og 14 spill når du kan kjøpe de fleste spilla til 100kr ny

100kr * 14spill = 1400kr for alle de spillene da.

Konsollen hadde nok kosta 500-1000 i feks. en gamestop butikk.

Synes prisen jeg sa var grei jeg. Den er kanskje 6 år gammel, men har den ikke hatt problemer på 6 år (og bra behandlet), synker sjansen for at det vil skje i fremtiden, etter min mening.

Lenke til kommentar

Problemet er at kjøper sannsynligvis ikke ville kjøpt alle spillene selv og dermed må betale for spill han ikke vil ha.

Med mindre selger ikke vil gå med på at kjøper bare vil ha noen av spillene, og heller mindre pris, ja.

Kjøpte en 360 igår med 5 spill 1 kontroll til 200kr så vil tro at du kanskje kan få imellom 5-800 for den

Hvor!? Måtte gi 1100kr omtrent jeg, for Xbox 360 Elite (120GB). Og det var uten noen spill. Var på gamestop.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...