Zolanche Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Har en Hp som jeg har DirectX 11 på. Grafikken var 6.9 men jeg oppdaterte nå nettop så er den 4.3 :O Klarer ikke å spille mw2 eller wow nå :O Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Jeg tror du må være litt mer spesifikk enn dette. Jeg regner med at tallene du henviser til er Windows Experience Index? Den pleier vanligvis å skivebomme. Hva oppdaterte du for noe? Er dette en bærbar eller stasjonær PC? Står det noe om spesifikasjonene på maskinen? Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Installer forrige driver da Lenke til kommentar
Zolanche Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2011 Installer forrige driver da Hvordan jør jeg det? Lenke til kommentar
Zolanche Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2011 Jeg tror du må være litt mer spesifikk enn dette. Jeg regner med at tallene du henviser til er Windows Experience Index? Den pleier vanligvis å skivebomme. Hva oppdaterte du for noe? Er dette en bærbar eller stasjonær PC? Står det noe om spesifikasjonene på maskinen? Jeg opdaterte Windows-opplevelsesinedks Å den er bærbar. Den er sirka 2-3 månder gammel Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Hvilket skjermkort har du? Lenke til kommentar
Zolanche Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2011 Hvilket skjermkort har du? Det vet jeg ikke,....hvor ser jeg det? Lenke til kommentar
Zolanche Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2011 Last ned GPU-Z å se. Lasta det nettop ned...Står card name AMD M880G Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Står det et klistremerke med ting som: AMD Phenom II ... 500GB Harddrive Og slikt? Eller enda bedre: modellnummer pleier å stå på undersiden av laptopen. Lenke til kommentar
MisterIT Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Høyreklikk på "min datamaskin/datamaskin" Velg "enhetsbehandling" trykk på + ved "skjermadapter" for å få fram navnet. Høgreklikk på skjermkortet og velg "egenskaper". velg fanen "driver" Der har du knappen som heter "rull tilbake driveren", men jeg vil anbefale å prøve sjekke at du har installert korrekt versjon av driveren. Lenke til kommentar
Zolanche Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2011 Står det et klistremerke med ting som: AMD Phenom II ... 500GB Harddrive Og slikt? Eller enda bedre: modellnummer pleier å stå på undersiden av laptopen. Det står Vision AMD og directX 11 Og prosessoren er : AMD athlon 2 P320 Dual.core Processor 2.10 Ghz Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Ok, så du har en veldig svak tokjerneprosessor og et veldig svakt skjermkort. Har du noensinne kunnet kjøre MW2 på denne? Denne kombinasjonen er ikke en tiendedel av en Xbox 360 engang. Lenke til kommentar
Zolanche Skrevet 14. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2011 Ok, så du har en veldig svak tokjerneprosessor og et veldig svakt skjermkort. Har du noensinne kunnet kjøre MW2 på denne? Denne kombinasjonen er ikke en tiendedel av en Xbox 360 engang. Jeg har klart å spille alle spill....crysis også.. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Sikker på at du ikke har drømt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå