eveant Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Noen som vet litt om dette og mulige løsninger? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Mulige løsninger: 1. Russland overkjører befolkningen enda mer i dag og knuser dem. 2. Tsjetsjenia blir eget sekulært land 3. Tsjetsjenia blir et islamistisk land. 4. Tsjetsjenia blir en del av kalifatet (Nord-)Kausasus. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2011 Spørs vel om Russerne går med på den andre der. Hvilken av løsningene tror du er mest sannsynlig og hvorfor? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Den 2.? Jeg ville anta at de har problemer med alle de tre siste, men de to siste er nok de verste... Jeg tipper nummer 3 er mest sannsynlig fordi at Russland ikke kan holde området evig, drepe alle er urealistisk og opprørerne er islamistiske.. Siste er urealistisk fordi det er for liten sjanse til å frigjøre alle områdene i det kaukasiske kalifatet. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2011 Jeg tipper nummer 3 er mest sannsynlig fordi at Russland ikke kan holde området evig Kan du forklare litt mer om hvorfor det Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Fordi at et område hvor store deler av befolkningen frykter eller hater deg ikke er et område du kan bare holde, du må enten vinne det, knuse det eller gi det opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå