TheMoonMan Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Alle spørsmålene? Det er jo drøssevis av spørsmål som ikke har blitt besvart her. Men teite spørsmål om priser osv har dere valgt og ta med? Når hvem som helst kan finne ut det ved å gå inn på nettsiden til Netcom. Jaja, kritiske spørsmål er tydeligvis ikke noe Amobil eller Netcom vil redegjøre for. Lenke til kommentar
drapsost Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Enig. Jeg var tidlig ute med spørsmål om nettbutikken deres og villedende datoer på produktene. Det gadd de tydeligvis ikke å svare på. Dårlig av NetCom.. Lenke til kommentar
G Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Jeg fikk heller ingen svar på mitt spørsmål Jeg påpekte dette med datatrafikk og hvor bra potensiale operatørene har der. Fikk ingen kommentar jeg om hvor Netcom står framover med forbedringer på datatrafikkdelen av ett normalt mobilabonnement. Jeg disset også kraftig en abonnementselger. Dette må offentligheten tåle å høre. Nei, da synes jeg det ver mer sportslig opptreden av Viasat når de nylig holdt nettmøte. Netcom Det er min konklusjon. Hold dere langt vekke fra deres forlokkende salgsargumenter. Selgerne lyver dere rett i ansiktet, og holder bevisst skjult det som står med liten skrift. Dette testet jeg på en telefonselger fra Netcom. Han påstod at det var fri bruk. Men om dere leser grundigere om FlexiTalk så står det straks noe om ymse begrensninger mengde data. https://netcom.no/abonnement/flexitalk Mobilt Bredbånd abonnementene har et angitt trafikkvolum inkludert (oppgitt i MB/GB) pr. måned. Når det inkluderte trafikkvolumet er konsumert (opplasting og nedlasting) begrenses overføringshastigheten til maksimum 120 kb/s resten av perioden. Mobilt Bredbånd abonnementene er satt opp for bruk i Norge. Bruk av data i utlandet vil ha en ekstra kostnad, og Kunden må selv undersøke gjeldende prisnivå per MB på netcom.no for det landet Kunden planlegger å ta i bruk sitt abonnement. Inkludert trafikkvolum er som følger: Surfepakke X-Small: 5 GB Surfepakke/Mobilt Bredbånd Small: 1 GB Surfepakke/Mobilt Bredbånd Medium: 8 GB Mobilt Bredbånd Large: 15 GB Mobilt Bredbånd X-Large: 30 GB Fastpris Small: 175 MB Fastpris Medium: 700 MB Fastpris Large: 1300 MB Fastpris X-Large: 4 GB Fastpris Data: 5 GB *FlexiTalk/YoungTalk/YoungTalk Plus/Full Kontroll/Full Kontroll Large/Kontant: 200 MB Kundene vil automatisk justeres opp til normal hastighet når neste periode starter. Dusteselskap! Løgnere (telefonselger)! Unnavikere! Nei, da er det bedre med ærlighet, at det innrømmes de begrensinger abonnementet måtte ha. 120 kb/s, en kan jo ikke gjøre noe ordentlig arbeid med en slik lusehastighet. Skjerpings Netcom. Kunden har rett til å få vite hva han/hun faktisk betaler for. Ikke få seg en ekkel overraskelse etter undertegning av abonnementet. Endret 13. mai 2011 av G Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Er en grunn til at jeg ikke har noe med Netcom og gjøre lenger. De er rett og slett dårlige. Samtidig blir det feil å skryte av at de dekker så store områder som de gjør, når kvaliteten på dekningen uansett suger eselballe. "Spørsmål fra harald: Hvilken mobil selger dere mest av?" Takk og lov for at jeg fikk vite dette svaret! DOH! Endret 13. mai 2011 av TheMoonMan 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg