AnonymDiskusjon Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 for en uke siden merket jeg at penisen var begynt åp blitt litt sår... første gang noensinne det har skjedd ;S strengen har liksom blitt strammere virker det som.. har ihvertfall fått et slags lite kutt / rift i strengen... viss jeg skal ha sex eller onanere så gjør det vondt første gangen jeg drar ned overhuden ... sikkert fordi jeg river opp såret igjen ?? for det gjør ikke vondt etterpå... men viss jeg ikke har rørt penisen gjør det vodnt første gang jeg drar ned overhuden... bør jeg bare la være å røre den i ett par dager til dette gror??? men er det mulig at strengen plutselig kan bli for kort? har også fått litt rød irriterende hud litt rundt på overhuden...nesten helt fremme.. er ikke noe plagsomt merker ikke så mye til det.. bare viss jeg tar på det merker jeg litt.. men det er jo noe... hva kan det være?? hvordan ordne dette? takk Postet av anonym: 9a0ce2006d278fbd81011eeb8dd8f4a6 Lenke til kommentar
ixa Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Har du dry-humpa noen i det siste? Man kan ende opp slik etter å ha vært for ivrig med klærne på, og det burde gå bort etter kort tid. Regner med at det er varmgang etter for mye gnikking. På den annen side hadde jeg ikke ventet for lenge med dette. Litt sløvt om penisen faller av bare fordi du var for flau/lat til å gå til lege... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå